1 komentarz
Przedmioty użytkownika (66)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Nigdy nienoszona. Krój rozkloszowana Rozmiar M Długość ok 80cm
Kanarkowa sukienka ZARA
45.00 zł
S/M / 38 / 10
Dl. 92 Szerokość w biuście 42 W pasie na gumce
Nowa pudrowa sukienka z cekinami na jedno ramię ZARA
50.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Rozmiar z metki 32, ale ja noszę M i była na mnie dobra. Dl. Ok 47 Szer. Ok 37
Sznurowana bluzka H&M
30.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Super bluzeczka. Rozszerzane rękawki. Rozmiar 38 Nówka nieśmigana :p Dl. Ok. 38 cm Szerokość pod pachami ok 44cm
Czarna krótka bluzka H&M Coachella
40.00 zł
S/M / 38 / 10
Super dziurawce z wysokim stanem ;) Idealne na lato. Rozmiar z metki 38, ale będą dobre też na 36. Dl. Ok 94 cm Szer. Ok. 38 cm
Mega dziury porwane jeansy Stradivarius
60.00 zł
S/M / 38 / 10
Super rzucające się w oczy jeansy Zara z wysokim stanem. Rozmiar z metki 36. Dl. 96 Szer. 39
Jeansy zara naszywki
60.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo fajne jeansy. Sprzedaję bo są na mnie za duże. Nosiłam je jako boyfriendy. Metka wycięta, ale według mnie to rozmiar 40/L Dł. 98...
Jeansy z dziurami boyfriend Denim
40.00 zł
M / 40 / 12
Rozmiar M
morelowa bluzka na ramiona Boohoo
25.00 zł
S/M / 38 / 10
Piękny kolor :)
sweterek Ted Baker aplikacja kolia
45.00 zł
S / 36 / 8
Polecam
koszula mgiełka jeansowa Pull&Bear ćwieki
35.00 zł
S/M / 38 / 10
Pięknista :)))
koszula floral New Look mgiełka
30.00 zł
S/M / 38 / 10
Lajkrowana, dopasowuje się do ciała :)
Bluzka z wycięciami River Island
25.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Można wiązać z przodu lub z tyłu.
szary cardigan sweterek wiązany H&M
35.00 zł
S/M / 38 / 10
H&M
Idealna na wiosnę :)
śliczna kurteczka krótka floral H&M
45.00 zł
S/M / 38 / 10
Cieplutki i milutki 🐏🐑🐩
Narzutka Sweter Płaszczyk baranek TOpshop
50.00 zł
S / 36 / 8
Rozmiar dziecięcy dobra na xs, ale ja ją nosiłam jako narzutkę :) Jest bardzo elastyczna
kurtka jeansowa dziury przetarcia Benetton
45.00 zł
XS / 34 / 6
Ja nosze S i fajnie wyglądał ;)
krótki sweterek Bershka oversize
20.00 zł
M / 40 / 12
Kupiona 3 tygodnie temu. Włożona raz Fajnie się prezentuje Polecam :)
czarna błyszcząca bluzka Reserved
40.00 zł
S/M / 38 / 10
Rozmiar s/m
narzutka hippie frędzle coachella zamszowa
25.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo ładna i miła w dotyku. Kupiłam w USA, nigdy nie włożyłam 🙈🙈. Rozmiar raczej uniwersalny, dopasowuje się do ciała
bluzka z wyciętymi ramionami Aeropostale
30.00 zł
S / 36 / 8
Mięciutka i miła w dotyku. Kupiłam ja w Stanach. Włożyłam kilka razy Dobra na xs/s/m :)
Bluza Hollister cyrkonie
50.00 zł
S / 36 / 8
Pięknie prezentuje się na ciele. Super wycięcia. Polecam ! Dł w najdłuższym miejscu ok 53cm w najkrótszym 43cm Szerokość pod pacha...
Śliczna bluzka Miss Selfridge
35.00 zł
S/M / 38 / 10
Rozmiar M Długość z przodu 66, z tylu ok 75 cm Szerokość pod pachami ok 45cm #koszulamgielka #koszulabezrękawów #koszulazamek #select10...
Koszula mgiełka khaki zamek SELECT
30.00 zł
S/M / 38 / 10
Kupiłam ten zestaw w ciemno w USA jednak zapach nie przypadł mi do gustu. Perfumę użyłam kilka razy, żelu pod prysznic ani razu. #polo...
Ralph Lauren Polo perfuma i żel pod prysznic
45.00 zł
Bardzo fajny i pojemny plecaczek. Rzuca się w oczy. #topshop #plecakvintage #plecakwazteckiewzory #aztec #azteckiewzory
Plecak aztecki TOpshop
25.00 zł
Podobne rzeczy
Bluzka zara biało czarna elegancka m 38 wstawki z eko skóry
Zara trafaluc bluzka top mgiełka m 38 10 elegancka czarno biała
29.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam biały top marki ZARA. Rozmiar M, stan idealny, nowy z metkami. Pasuje też na osoby noszące rozmiar S. Zachęcam do kupna :) ...
Biały top ZARA
20.00 zł
S/M / 38 / 10
Piękna bluzka z baskinką marki Zara. Materiał przylega do ciała. Pięknie się układa.
Kolorowa bluzka Zara
15.00 zł
S/M / 38 / 10
Stan idealny, rozmiar M. Długosc 50cm, szerokosc w biuscie 38cm, szerokosc na dole 52cm. +10zl wysyłka NIE WYMIENIAM SIE
Satynowa koszulka z koronkowymi elementami w kwiatki z Zary
15.00 zł
S/M / 38 / 10
Nowa !
bluzeczka top halter z koronka
40.00 zł
S/M / 38 / 10
Na wymianę lub sprzedaż, więcej zdjęć w wiadomości prywatnej. #tumblr #elegancka #zwykła #prosta #bloger Na metce L, ale jest mniejsza.
koszulka na ramiączkach zara
29.70 zł
S/M / 38 / 10
Rozm. M Założona tylko 1 raz. Nie posiada żadnych śladów użytkowania :) Jest czysta i bardzo zadbana :) GORĄCO POLECAM (f) (f) (f)
Bluzka koszulka Zara
35.00 zł
S/M / 38 / 10
Jeżeli nie boisz się kolorów, ta pomarańczowa koszula w groszki jest idealna dla ciebie. Nie tylko wyglada bardzo dobrze, ale rownież jes...
Pomarańczowa koszula
20.00 zł
S/M / 38 / 10
Nowa bluzka , motyw kwiaty , głęboki dekolt w szpic z przodu i z tylu , pięknie uwydatnia biust
Top z baskinką zara
35.00 zł
S/M / 38 / 10
*ZARA BASIC *rozmiar 38 *kolor: brzoskwiniowy *dwie warstwy *nie założona ani razu *lekki, zwiewny materiał *zapinana z tyłu na guzik *z...
Piękna brzoskwiniowa koszula na ramiaczka M 38 - ZARA
30.00 zł
S/M / 38 / 10
#M #majors #zara
Golf bez rękawów marmurkowy szary M
8.00 zł
S/M / 38 / 10
ZARA Trafaluc top mgiełka na lato rozmiar S- M długość 67 cm szer pachy 48 cm x2 stan nowa
ZARA Trafaluc TRF mgiełka koszulka top żabot r M
20.00 zł
S/M / 38 / 10
Bluzka z baskinka i zamkiem z zary zalozona raz ;)
Bluzka z baskinka i zamkiem zara
30.00 zł
S/M / 38 / 10
Młodzieżowa koszula bez rękawów, z kieszonką! Roz. M 100% bawełna. Made in Tunisia. Noszone tylko 1 raz, zatem stan idealny :) Przesy...
Zara koszula
20.00 zł
S/M / 38 / 10
Super elegancka bluzka bez rękawów marki Zara Bardzo fajna, idealna do wielu stylizacji Stan bardzo dobry+ Rozmiar z metki M Wymiary ...
Zara elegancka biała bluzka bez rękawów M
15.30 zł
S/M / 38 / 10
Panterkowa,taliowana bluzeczka z metaliczną nitką delikatnie połyskująca Stan idealny nie była noszona. Wysyłka 7,50
Wieczorowa bluzka,Top marki Zara
10.00 zł
S/M / 38 / 10
Mam na sprzedaż nową mgiełkę z dużym dekoltem i wycięciami po bokach marki Zara. Kolor czarny, materiał na plecach prześwitujący. Eleganc...
Czarna bluzka mgiełka M
30.00 zł
S/M / 38 / 10
Mam na sprzedaż śliczną pudrową mgiełkę z lekkiego, prześwitującego materiału (z przodu 2 warstwy, z tyłu 1) z piękną, elegancką, diamnet...
Pudrowa mgiełka koszula cyrkonie diamenty
27.00 zł
S/M / 38 / 10
Witam. Mam do sprzedania koszulkę na ramiączka. Stan idealny. :) Rozmiar 38. Sprzedaję gdyż jak widać na mnie w tym momencie jest troszkę...
Biały zwiewny top
6.00 zł
S/M / 38 / 10
Top Zara w czarny wzorek. Stan bardzo dobry, jak bluzka noszona i prana. #topzara
Top Zara
9.00 zł
S/M / 38 / 10
witam mam do sprzedania koszulkę firmy ZARA, w rozmiarze M
koszulka w panterkę ZARA rozmiar m
19.00 zł
S/M / 38 / 10
Nowa! Rozmiar M Świetnie sie prezentuje Więcej informacji na Priv
Zara bluzeczka z falbanka
40.00 zł
S/M / 38 / 10
W super stanie koszulka idealna na lato! Polecam kupować większą ilość ciuszków, ponieważ występują korzystne rabaty!
Koszulka na ramiączkach ZARA motyw kosmosu M
10.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam zadbana bluzke na ramiaczkach w kolorze nude firmy ZARA . Rozm M. Stan idealny ,wysylka 7 zl :)
Bluzka nude zara rozm M
10.00 zł
S/M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


Bokserki, Czarny ZARA Bokserki, ZARA, Czarny Bokserki, ZARA Bokserki