Przedmioty użytkownika (75)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Sprzedam fajne body , ma bardzo przyjemny materiał 85 % bawełna , 10%wiskoza , 5% elastan
Body z długim rękawem  sinsay
28.00 zł
XS / 34 / 6
orginalny tshirt Hollister rozmiar z metki M , ja mam xs i jest ok , miły materiał, koszulka trochę zbabiona , można ogarnąć maszynka ;-)
Tshirt koszulka Hollister California
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Sprzedam fajną bluzkę , bez wad xs/s #hm #sznurki_na_dekoldzie #khaki #długirękaw
bluzka H&M wiązany dekolt sznurki
20.00 zł
S / 36 / 8
Mgiełka w delikatnym pudrowym kolorze
Mgiełka
26.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Fajna tuniczka na lato , ładnie ozdobiony dekolt
Tunika groszki
25.00 zł
XS / 34 / 6
Fajne krótkie spodenki
Szorty jeansowe
30.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Ładna różowa sukienka możliwość rozpiecia, stan jak nowa
Sukienka zip serduszka
35.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam świetna spódniczkę na lato ładny print
Spodniczka letnia floral
15.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam super bluzeczke na lato , lady wzór i fajne wycięte plecy
Letnia bluzeczka floral
13.00 zł
XS / 34 / 6
Fajny topik z długim rękawem
Crop top z długim rękawem
15.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Fajny bawełniany letni topik , dobry elastyczny materiał
Crop  top paski
11.00 zł
XS / 34 / 6
Fajna niezniszczona bluzeczka z długim rękawem , dół asymetryczny
Bluzka z długim rękawem kieszonka asymetryczna
25.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam fajna koszulowa bluzeczkę pasuje na xs /s
Bluzka  elegancka Zara
20.00 zł
S / 36 / 8
fajna bluzka z ramiączkami na lato ,
Bluzka hiszpanka letnia
20.00 zł
XS / 34 / 6
Fajna bluzeczka z cubusa , wiązana przy dekolcie , wysyłka 9 zl
Cubus  bluzka mgiełka ażurowa
18.00 zł
S / 36 / 8
Fajna krótsza bluzeczka założona kilka razy
Bluzka sznurki
13.50 zł
XS / 34 / 6
Dobrej jakości , komplet zimowy , bardzo ciepły , był dośc drogi
Komplet zimowy czapka szalik
24.30 zł
Uniwersalny
ładny kolor , amarantowy , ładnie wygląda :)
Komplet zimowy szalik czapka
20.25 zł
Uniwersalny
Sprzedam jeansy z dziurami , bez wad , rzadko noszone . Wymiary mierzone na płasko : Wymiary spodnie z wstawkami : długość całkowita 92 c...
Rurki jeansy dziury przetarcia HIT
43.74 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam fajną bluzę na okres jesienno zimowy
Bluza floral new look kwiatki
13.12 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam fajną bluzę na codzień , bluza lekko zmechacona i posiada mała plamkę widoczna na przybliżeniu nad literką E .
Bluza neon rózowa selfie
14.58 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam fajny delikatny sweterek z długim rękawem :) uroczy# ładny#skromny <3 Sweterek jest troszkę zmechacony dlatego stand dobry , moż...
Sweterek  mgiełka lekki wstawki
14.58 zł
XS / 34 / 6
Mam na sprzedaż fajne botki , z eco skóry łatwo się czyści , botki są w środku na polarku , są zdarte na pięcie , jednak nadal moża w nic...
Botki złota klamra
26.24 zł
37
fajna bokserka z dzianiny , niezmechacona , na mnie za duża ;-(
Bokserka dzianina koszulka ekspres
20.00 zł
S / 36 / 8
nowe z metką , jeansy są fajne elastyczne , dobrze sie ukladają na nogach Wymiary mierzone na płasko : długość całkowita 98 cm długość od...
Jeansy rurki dziury przetarcia
39.69 zł
XS / 34 / 6
Podobne rzeczy
Ubrana tylko raz. Stan bardzo dobry
KoszulKa na ramiączka
8.00 zł
M / 40 / 12
biały siateczkowy bawełniany, elastyczny top rozmiar z metki L/XL ale się świetnie dopasowuje i na M też będzie dobry duże oczka #sia...
biały siateczkowy top L/XL duże oczka siatka Netka Punk Rock bokserka
20.00 zł
M / 40 / 12
czarna ażurowa bokserka, nie założona ani razu
ażurowa bokserka
15.00 zł
M / 40 / 12
Stan idealny :-) rozmiar bluzki to L, ale fajnie wyglada tez na osobie S/M jako oversize :-)
Czarna bluzka wycięte boki L bershka
8.00 zł
M / 40 / 12
Biała koszulka stylizowana na lekko zniszczoną z nadrukiem :)
Koszulka
15.00 zł
M / 40 / 12
Szczegóły dokonywania zakupu na moim profilu 🌸
Rockowa bokserka z nadrukiem
15.00 zł
M / 40 / 12
Ozdobna falbanka na ramionach, stan bardzo dobry, cena bez wysyłki
Bokserka w paski
8.00 zł
M / 40 / 12
Hej! :) Mam na sprzedaż bokserkę Pull&Bear, rozmiar 40 L, z nadrukiem we flamingi. W razie pytań proszę o kontakt. Nie wymieniam się. Zap...
Koszulka bokserka flamingi Pull&Bear L 40
15.00 zł
M / 40 / 12
Nowa z metkami,bez żadnych wad, cena bez wysyłki,
Różowa bokserka w stokrotki
9.00 zł
M / 40 / 12
Nowa z metkami, bez wad, rozmiar to l ale jest oversizeowa, przesyłka nie jest wliczona w cenę
Czarna luźna koszulka w motylki
10.00 zł
M / 40 / 12
Stan idealny
L top czarny nowy lekki zwiewny
7.00 zł
M / 40 / 12
Szara bluzka na ramiączkach👙
Bluzka na ramiączkach👙
10.00 zł
M / 40 / 12
Dłuższa, szara bokserka z przeszyciami i ćwiekami. Stan bardzo dobry, nie brakuje żadnego ćwieka. Z metki firma Reserved i rozmiar L. - s...
Szara bokserka bluzka bez rękawów ćwieki Reserved L
10.00 zł
M / 40 / 12
Witam Mam do zaoferowania Oryginalna Bluzeczke w blyszczacym kolorze Srebrnym/Stalowym/Czarnym, (jak na zdjeciu nr 3 i 4 ) Firma: Atmos...
Oryginalna Asymetryczna Atmosphere Oversize
30.00 zł
M / 40 / 12
Ubranie bez wad. Wymiary podane na zdjęciu. Wysyłka 11zl.
Szara bluzka
9.00 zł
M / 40 / 12
Nienoszona bluzka z dziurkami z obu stron. Rozmiar z metki małe L. Idealna na gorące dni, przewiewna. * Bez kosztów wysyłki. * Przed z...
Top chabrowy z dziurami
20.00 zł
M / 40 / 12
Biało-czarna koszulka w stylu boho z frędzelkami po bokach, kupiona w sklepie Sinsay, rozmiar L, koszulka nienoszona, w idealnym stanie. ...
Koszulka boho
10.00 zł
M / 40 / 12
Bardzo fajna na codzień bardzo ładna aplikacja kwiatków L XL tak pisze na metce
Bokserka w paski z kwiatkami
18.00 zł
M / 40 / 12
Sprzedam luźna bluzeczkę z elastycznego materiału w rozmiarze L
Luźna bluzeczka z przyjemnego elastycznego materiału L
29.00 zł
M / 40 / 12
Sprzedam bokserkę z efektownym tyłem supełkiem rozm L materiał bardzo elastyczny Stan idealny nie posiadam zdj na osobie nie wymieni...
Czarna bokserka z efektownym tyłem L/XL
8.00 zł
M / 40 / 12
Modna bokserka w zielonym kolorze w rozmiarze M/L . Używana lecz w stanie bardzo dobrym, jak nowa. Wymiary: Długość 74cm Szerokość pod ...
Bokserka zielona M/L bez rękawów
12.00 zł
M / 40 / 12
Modna bokserka w żółtym kolorze w rozmiarze M/L . Używana lecz w stanie bardzo dobrym, jak nowa. Wymiary: Długość 65cm Szerokość pod pa...
Bokserka żółta M/L
12.00 zł
M / 40 / 12
Modna bokserka w beżowym kolorze w rozmiarze M/L . Używana lecz w stanie bardzo dobrym, jak nowa. Wymiary: Długość 70cm Szerokość pod p...
Bokserka beż M/L bez rękawów
12.00 zł
M / 40 / 12
#koszulka #bokserka #4f #oryginalna #bardzoładna
Niebieska bokserka
50.00 zł
M / 40 / 12

Vintedzianki szukały również


Niebieski Bokserki, Bokserki