Reklamy
Przedmioty użytkownika (100)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Niezwykle kobiece, szare lakierowane szpilki na małym obcasie z gustowną kokardką na przodzie, rozm- 38, nowe
Szare lakierowane szpilki rozm 38
25.00 zł
38
Długa jeansowa spódnica z dwoma rozpierdakami po bokach, zapinana z tyłu na suwak, pasuje na rozm L oraz XL
Spódnica jeans L/XL
30.00 zł
L / 40 / 12
Elegancka i stylowa bluzeczka a la gorsecik z krótkim rękawem, idelana do pracy, szkoły, służbowe spotkania...zapinana z boku na suwak, r...
Bluzeczka ala gorsecik rozm 42
20.00 zł
XXL / 44 / 16
Modna sukieneczka w groszki, idelnie dopasowuje sie do ciała, dzięki marszczeniom po obu bokach, z tyłu oraz z przodku super maskuje wsze...
Sukienka w groszki rozm M/L
27.00 zł
L / 40 / 12
Super mgiełka w pastelowych kolorach błękitnym i białym, idelana na lato, roz uniwersalny + koszt przesyłki
Pastelowa mgiełka rozm uniwersalny
15.00 zł
One size
Stylowa mgiełka w kolorze granatu idelana do pracy, szkoły, ważne uroczystości, super na codzień, kołnierzyk ładnie zdobiony, fajnie wygl...
Stylowa mgiełka Bershka rozm M/L
20.00 zł
L / 40 / 12
Urocza bluzeczka typu 2 in 1 nada każdej stylizacji wyjątkowy look, ładnie dopasowuje sie do sylwetki, rozm M/L (z metki L/XL ale zawyżon...
Super bluzeczka 2w1 rozm M/L
15.00 zł
M / 38 / 10
Praktyczna torebka w kolorze czekolady, fajnie zdobiona, wykonana z eko skóry + koszty przesyłki
Czekoladowa torebka
25.00 zł
Uwodzicielska koszulka, super eksponuje biust, czarna koronka sprawia, że będziesz wygladała niezywkle kobieco, rozm M + koszty przesyłki
Uwodzicielska koszulka rozm M
15.00 zł
M / 38 / 10
Malinowa koszula z długim rękawem (możliwosc podpięcia na 3/4) marki Orsay, efektywne złote guziczki, rozm M/L + koszty przesyłki
Malinowa koszula Orsay M/L
25.00 zł
M / 38 / 10
Kobieca satynowa marynarka w kolorze czerwonym- na pewno nie przejdziesz niezauważona;) Należy ją uprasowac:) (mnie sie już nie chciało;P...
Satynowa czerwona marynarka rozm M
17.00 zł
M / 38 / 10
Drewniane korale, kupione w Orsay, polecam + koszty przesyłki
Drewniane korale Orsay
10.00 zł
Czarny golfik ze srebrną nitką, elegancko sie prezentuje + koszty przesyłki
Czarny golf ze srebrną nitką
15.00 zł
One size
Fioletowa tunika ze srebrną nitką- jedyna wada- skazaz tyłu( była juz taka kupiona), która w ogólnie sie nie odróznia podczas noszenia, z...
Fioletowa tunika z nitką
15.00 zł
One size
Śliczna dziewczęca bluzeczka w kolorze niebieskim, z tyłu łezka, uroczo sie prezentuje;) polecam + koszty przesyłki
Niebieska  bluzeczka  rozm M
10.00 zł
M / 38 / 10
Modna tunika na lato, marki Moodo z cwiekami, jedyna wada- brakuje kilku ale nie rzuca się w oczy w ogóle gdyż jest ich dużo, rozm z metk...
Tunika cwieki Moodo L/XL
17.00 zł
L / 40 / 12
Stylowa czarna spódniczka, modnie zdobiona wykonana z satyny, moze byc noszona jako spódniczka z wyższym stanem, szczególowe wymiary na p...
Spódniczka + kamizelka, rozm L/XL
25.00 zł
L / 40 / 12
Bluzeczka tuba, stylowo marszczona na biuście, idealna na letnie imprezy;) i nie tylko, rozm S/M, marka Orsay + koszty przesyłki
Bluzeczka tuba rozm S/M Orsay
15.00 zł
S / 36 / 8
Koronkowa bluzeczka na ramiączkach, pieknie podkreśla biust, kolor granat, jedyna "wada"- brak tasiemki na przodzie, ale moza kupic ją za...
Koronkowy top rozm S Orsay
15.00 zł
S / 36 / 8
Lekka plisowana sukieneczka na ramiączkach, idealna na lato, w kolorze czekoladowym, bardzo kobieca, kokardka pod biustem ładnie go podkr...
Plisowana sukieneczka rozm M
18.00 zł
M / 38 / 10
Marynarka w modnym pastelowym rózu, bardzo kobieca, bedzie pasowac na M/L + koszty przesyłki
Pastelowy róz marynarka rozm M/L
15.00 zł
M / 38 / 10
Fajna bluzeczka z marynarskim motywem, bardzo dziewczęca;) + koszty przesyłki
Bluzeczka z marynarskim motywem rozm M
14.00 zł
M / 38 / 10
Niebieska bluzeczka z 3/4 rękawem, rozm M/L + koszty przesyłki
Bluzeczka 3/4 rękaw, rozm M/L
22.00 zł
M / 38 / 10
Tuniczka w panterkę New Yorker ;) Rozmiar z metki S ale ja noszę M/L i tez jest ok, gdyż materiał jest poddatny na rozciąganie przez co s...
Tunika w panterkę New Yorker
30.00 zł
One size
Podobne rzeczy
Z przodu w cekiny, z tylu gładka, w stanie idealnym, rozmiar M Jeśli masz jakieś pytania pisz śmiało
Turkusowa bokserka w cekinki
10.00 zł
M / 38 / 10
biało-czarna bluzeczka z dekoltem
bluzka na ramiączka w paski
10.00 zł
M / 38 / 10
Modna koszula z kołnierzykiem bez rękawków. Z cienkiego półprzezroczystego materiału w owocowo-kwiatowy wzór. Świetna na każdą okazję. RO...
Letnia koszula Orsay
15.00 zł
M / 38 / 10
Koszulka na ramiączkach, basic, rozmiar M Należy doliczyć koszty wysyłki
Bluzka na ramiączkach basic
5.00 zł
M / 38 / 10
T shirt zielony orsay
Koszulka t shirt zielony orsay
5.00 zł
M / 38 / 10
Top w stanie bardzo dobrym, z uroczymi falbankami, które dodają rzeczy unikalnego, eleganckiego stroju na najbardziej upalne dni!
Top z falbankami
10.00 zł
M / 38 / 10
Biała koszulka z obrazkiem , nieużywana
Biała koszulka
8.00 zł
M / 38 / 10
Koszulka w liście z wycięciem przez środek.
Koszulka w liście
20.00 zł
M / 38 / 10
Letnie bluzka na jedno ramię.
Asymetryczna bluzka
10.00 zł
M / 38 / 10
Bluzka z mozliwoscia ramiaczek lub tez nie, nie noszona, bardzo urocza
Bluzka orsay
10.00 zł
M / 38 / 10
Modna bluzka z luźnym dekoltem w azteckie wzory. Rozmiar M :)
Bluzka
18.00 zł
M / 38 / 10
Na sprzedaż bluzka firmy orsay stan idealny Haft kwiatowy na dekolcie
Bluzka Orsay
40.00 zł
M / 38 / 10
Elegancka damska koszulka w kropeczki, ORSAY, na ramionach ma kokardki, z tyłu zapinana na guziczek. Materiał koszulowy. Niestety metka w...
Elegancka koszulka, ORSAY, w kropki, na ramionach kokardki, roz. S/M
8.00 zł
M / 38 / 10
Jasnobrązowa bluzka damska, z przodu materiał koszulowy, z printem w kwiaty. Z tyłu bawełniany z koronką na górze. Bardzo przewiewna i wy...
Bluzka damska, print w kwiaty, z tyłu na ramionach koronka, ORSAY, M
10.00 zł
M / 38 / 10
Jw. Stan idealny. Kw 10 zł. Nie robię zdjęc na sobie.
Piękna bluzka Orsay rozmiar M
25.00 zł
M / 38 / 10
Sliczna zielona bluzeczka na ramiaczka z przodu zapinana na guziczki. Bluzeczka jest w stanie idealnym nie liczac metki ktora sie odprowa...
Turkusowa bluzeczka mgielka
10.00 zł
M / 38 / 10
Świetny topik. Długość- 81 cm Cena z przesyłką.
Topik
20.00 zł
M / 38 / 10
Bluzka o żywym kolorze w rozmiarze M
Żółta bluzka orsay
40.00 zł
M / 38 / 10
Witam serdecznie mam na sprzedaż śliczną i bardzo kobiecą bluzeczke. Jest typowa na letnie dni , przewiewna , rodzaj mgiełki . Swietnie s...
Śliczna kobieca przewiewna mgiełka
12.00 zł
M / 38 / 10
+ 9 zł wysyłka
Bluzeczka ze ściągaczem
13.00 zł
M / 38 / 10
Biala bluzka na ramiaczka boho Rozmiar: M Orsay Zapraszam do obejrzenia innych moich ogłoszeń
Biała bluzka na ramiączka boho Orsay M
23.00 zł
M / 38 / 10
Może posłużyć jako tunika do legginsow jak i bluzka do spodni. Góra dzięki grubszemu materiałów idealnie dopasowuje się do kształtu bius...
Elegancka tunika
15.00 zł
M / 38 / 10
Bluzka biala w czarna drobna karteczkę z gumnka na dole . +koszt wysyłki.
Bluzka "Orsay"
22.00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny, założone parę razy. Możliwa wysyłka według poczty polskiej lub odbiór osobisty.
bluzka mgiełka
7.00 zł
M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


Orsay, Niebieski Bokserki, Orsay Bokserki, Bokserki, Niebieski Orsay Bokserki