Reklamy
Przedmioty użytkownika (59)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
Mam do sprzedania nowe męskie pantofle marki Bata orginałów pudełko. Posiadają lekkie zagięcia prawie niewidoczne przez przymierzanie roz...
Męskie pantofle nowe skórzane Bata
120.00 zł
45
H&M
Nowy top w róże, delikatny bez wad
Nowy top we wzory róże
25.00 zł
M / 38 / 10
Szara nowa obcisła bokserka, bez wad
Obcisła bokserka nowa
15.00 zł
M / 38 / 10
Nowa turkusowa bluzeczka, idealnie układa sie na ciele
Nowa bluzka turkusowa top
20.00 zł
M / 38 / 10
Kiedyś moja ulubiona bluzka. Lekko zmechacona ale da sie to usunąć, bez żadnych wad
Bluzka sunset top
20.00 zł
M / 38 / 10
C&A
Bluzka w biało żółte paseczki noszona zaledwie kilka razy, jak nowa.
Bluzka w paski top
25.00 zł
M / 38 / 10
Bluzka w wypukłe wzory, lekko zmechacona ale to da sie usunąć, ciepła idealna na chłodne dni. Rozmiar L ale rownież dobra na M
Biała bluzka New Yorker wzory
20.00 zł
L / 40 / 12
Nowa nie używana czerwona szminka Oriflame
Nowa czerwona szminka Oriflame
10.00 zł
H&M
Mam do sprzedania używane okulary. W stanie idealnym szkiełka lekko porysowane ale słabo to widać i generalnie nie przeszkadza w widoczności
Okulary blogerskie ala rayban wstawki
25.00 zł
Mam do sprzedania case Pandę w stanie idealnym, bez żadnych wad używana właściwie krótko ponieważ chwile po zakupie dostałam nowy telefon...
Case Samsung s5, galaxy grand neo. Panda
15.00 zł
Nowa czapeczka firmy New Era. Daszek czerwono zielony. Najklejki nie odklejone. Czapka bez wad z mozliwoscia regulowania.
New Era Snapback 9 Fifty NY New York
99.00 zł
H&M
Bez zadnych wad, zalozone ze 3 razy. Idealnie nadają sie na letnie upalne dni, do tego bardzo wygodne i w modnym kolorze
Pudrowe buty h&m
50.00 zł
39
Błękitne legginsy firmy Terranova, bez wad noszone w krotkim okresie czasu :) Dobre na rozmiar S, M i L
Legginsy niebieskie błękitne
15.00 zł
M / 38 / 10
Bluzka z nadrukiem, kilka razy zalożona, bez wad wygodna i swietnie pasuje do roznych kreacji :)
Bluzka New Look z nadrukiem
15.00 zł
M / 38 / 10
Hej mam do sprzedania nowe legginsy firmy Camaieu, bez metki ani wad :) #legginsy
Nowe legginsy czarne Camaieu
20.00 zł
L / 40 / 12
Hej dziewczyny :) mam do sprzedania krótkie szare spodenki marki Adidas, mają jedną kieszonke z tyłu, rozciągają się i jest możliwosć dos...
Krótkie nowe szare sportowe spodenki Adidas
80.00 zł
M / 38 / 10
Biała bluzka w czerwone groszki, załozona może z 5 razy, bez zadnych wad, materiał bardzo miły w dotyku, dobry na rozmiar M/L
Biała bluzka na ramiączka w czerwone kropki
10.00 zł
M / 38 / 10
T-shirt z nadrukiem, nowa z metką, bez żadnych wad, materiał bardzo przyjemny w dotyku
Nowa bluzka z nadrukiem t shirt szara
15.00 zł
L / 40 / 12
C&A
Bluzka byl noszona max 3 razy bez żadnych wad Jest długa i można traktować ją jak tunike, świetnie prezentuje się w spodniach, nie ma żad...
Bluzka na ramiączka w duże paski niebieska białą
15.00 zł
L / 40 / 12
Nowa bluzka w paski, na ramiączka Lekka i przylegająca do ciała akurat na lato bez żadnych wad
Nowa bluzka na ramiączka w szaro różowe paski
10.00 zł
L / 40 / 12
Nowa bluzka z flagą Bez wad, lekka i wygodna Rozmiar to S ale równie dobrze jest dobra na M/L
Nowa Bluzka biała z flagą ameryki
10.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka z nadrukiem, nie schodzi w praniu, bez żadnych wad Bluzka ma rozmiar S ale równie dobrze jest dobra na rozmiar M
Nowa szara bluzka bez ramiączek z nadrukiem
13.00 zł
M / 38 / 10
Bluzka we wzorki firmy New Look Używana bez wad Materiał bardzo miły w dotyku a bluzka jest bardzo wygodna i przylega do ciała Dobra na ...
Bluzka na ramiączka we wzorki
13.00 zł
M / 38 / 10
Bez zadnych wad, bardzo wygodne i obcisłe, trzymają się dobrze na ciele #legginsywewzory #legginsy #leginsy #leginsy38
Legginsy w kolorowe wzorki leginsy
15.00 zł
M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Nigdy nie założona ale bez metek Bluzka / Koszulka / Bokserka z siatkowanego materiału który delikatnie prześwituje Przód w kolorowe, s...
Bokserka top oversize siatka siateczka
20.00 zł
One size
Rozmiar xxS/xS/S
Bokserka Bluzeczka
10.00 zł
One size
Fajna uniwersalna
Sportowa bluzka siatka
20.00 zł
One size
Piękna koronka na plecach, ONE SIZE. Rozciagliwa, przylegająca do ciala.
Koronkowa bluzka na ramiączkach
15.00 zł
One size
Rozmiar L ale na M tez powinno być ok ;D Możliwa sprzedaż Możliwa wysyłka Zapraszam do obejrzenia pozostałych ogłoszeń :D
koszulka brązowa
One size
Rozmiar z metki S, ale na 38/40 też dobra, bo to oversizowy krój,ma dłuższy tył. Bluzka kilka razy założona, przewiewna z siateczkowego m...
Super 24 t-shirt
15.39 zł
One size
bardzo fajna bluzka , ciekawy materiał, praktycznie na kazdy rozmiar od 34-38 i małe 40 podoba Ci sie produkt ? Napisz, dogadamy sie
bluzka bez rękawów  beż , guziki
15.00 zł
One size
Bluzeczka/tuba w kwiatki, bez ramiaczek w urocze zielone, fioletowe kwiatuszki. Kupiona na sycylii w terranowie, rozmiar z metki M jednak...
Bluzka tuba kwiatki
25.00 zł
One size
sprzedam krotki czarny crop top zakupiony w terranovie,stan bardzo dobry ociera sie o idealny gdyz nosilam te pare razy i moze byc kolor ...
czarny crop top
12.00 zł
One size
Nieuprasowana koszulka, przewiewna, ciekawy krój
Nieuprasowana koszulka ;)
10.00 zł
One size
BIAŁA BOKSERKA DLA ZAPOMINALSKICH - W NIEBIESKIE NIEZAPOMINAJKI :) Obszyta przy ramiączkach niebieską koronką. Bokserka w idealnym stan...
bokserka niezapominajki
5.00 zł
One size

Vintedzianki szukały również


Bokserki, Biały Bokserki, Terranova Bokserki, Terranova, Turkus Bokserki, Biały Terranova Bokserki, Turkus Terranova Bokserki