Reklamy
Przedmioty użytkownika (64)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 30% zniżki
Piekna , nowa , osoba na zdjeciu nosi rozmiarek xs , s
Beżowy długi kardigan narzutka
35.00 zł
S / 36 / 8
Piękny beżowy sweterek , idealny na nadchodząca jesień i zimę , osoba na zdjeciu nosi rozmiarek xs , s
Sweterek , narzutka , ażurowy
25.00 zł
S / 36 / 8
Piekna , założona raz , osoba na zdjeciu nosi rozmiarek xs , s , dobra tez na m .
Koszula bordo , serek
25.00 zł
S / 36 / 8
Piekna jeszcze z metkami kurtka , idealna na jesień , elegancka i sportowa zarazem , osoba na zdjeciu nosi rozmiarek xs, s . Okazyjna cen...
Pikowana  ze wstawkami , zamki
48.00 zł
S / 36 / 8
Piekna koszula , z lekkiego materiału który w ogóle sie nie gniecie , idealna , osoba na Zdjeciu nosi rozmiarek xs , s .
Koszula mgiełka koronka kobaltowa
25.00 zł
S / 36 / 8
Rozmiarek M stan idealny , osoba na zgięciu nosi rozmiarek xs, s .
Półgolf khaki , prążkowany
15.00 zł
M / 38 / 10
Zapraszam . Wiecej inf na priv ;)
Puma heart basket , piękne
215.00 zł
36
Piękny sweterek , nowy , specjalnie kupiłam rozmiarek zawyżony zeby był jeszcze bardziej oversize , z metki L jednak osoba na zdjeciu nos...
Sweter naszywki , oversize
29.00 zł
S / 36 / 8
Wiecej info na priv , zapraszam :)
Puma heart basket piękne
260.00 zł
36
Nowa bez metek , rozmiar s , materiał bardzo fajny z dodatkiem elastanu także będzie dobra tez na xs jak i m . Polecam
Bluzka z wyciętymi ramionami
20.00 zł
S / 36 / 8
Osoba na zdjeciu nosi xs , s , idealna :) Szer ok 42 cm Dł całkowita ok 63cm Dł rękawka ok 60 cm
Błękitna koszula , elegancka
25.00 zł
XS / 34 / 6
Piękna , osoba na zdjeciu nosi xs , s . Z metki xs :)
Spódniczka skórzana , dżety , asymetryczna
29.00 zł
XS / 34 / 6
Stan idealny , osoba na zdjeciu nosi xs , s z metki m :)
Koszula groszki zara oversize
35.00 zł
M / 38 / 10
Osoba na zdjeciu nosi xs , s i leży jak widać , stan idealny !! :)
Militarna koszula naszywki
35.00 zł
S / 36 / 8
Rozmiarek M jednak osoba na zdjeciu nosi xs , s i jest idealna ani razu nienoszona :)
Pół golf khaki prążkowany
15.00 zł
M / 38 / 10
Osoba na zdj ma 164 nosi xs , s :)
Szmizjerka , khaki , guziki , militarna , mgiełka
25.00 zł
S / 36 / 8
Dobre na xs, s . Zapraszam
Szorty jeansowe koronka lato
29.00 zł
S / 36 / 8
Dobra na xs , s . Zapraszam :)
Sukienka gipiura koronka lato piękna
25.00 zł
S / 36 / 8
Będzie dobra na xs, s, m :) rozciągliwa , wygodna . Osoba na zdjeciu nosi xs,s. Długość całkowita ok 83 cm Dzięki gumce w pasie mozna dł...
Sukienka baby blue wycięcia lato pièkna
59.00 zł
S / 36 / 8
Dobre na xs , s pomimo ze na metce rozmiarek M to jest jednak zaniżony . Zapraszam .
Spodenki gipiura koronka piękne
25.00 zł
S / 36 / 8
Rozmiarek to xs jednak na s rowniez bedą dobre :) zapraszam ! :)
Spodenki kwiaty wzór lato
15.00 zł
XS / 34 / 6
Dobre na xs, s , m . Zapraszam Wymiary : Pas ok 35cm Biodra ok 39cm Długość ok 38 cm
Szorty wysoki stan eko skóra skórzane zamki
15.00 zł
S / 36 / 8
Rozmiarek to s, m . Zapraszam Wymiary: Pod paszkami ok 43 cm Dł całkowita ok 59 cm :)
Top frędzle boho Top shop
25.00 zł
M / 38 / 10
Dobra na s, m . Zapraszam .
Kobaltowa bluzeczka mgiełka wycięcie zamek
12.00 zł
M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Bluza nowa tyle że bez metek. Jest oryginalna w 100%. Wysyłka to koszt 10 zł. 12 zł priorytet. Nie wysyłam raczej zdjęć na osobie.
Bluza Adidas
45.00 zł
XS / 34 / 6
Czarna bluza z kapturem Adidas, noszona kilka razy ale w bardzo dobrym stanie. Rozmiar XS aczkolwiek moj to S/M a leży okej cena: 60zł+ w...
Czarna bluza Adidas
60.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam nową bluzę Adidas z metką. Rozmiar europejski to 34 ale bluza pasuje na 36/male 38. Posiada gumkę na dole.
Nowa bluza Adidas rozm. 34
70.00 zł
XS / 34 / 6
stan 7/10
Bluza Adidas
40.00 zł
XS / 34 / 6
ZAPROPONUJ CENĘ stan idealny zapraszam również na inne moje aukcje wszystko po 1 zł!
Bluza Adidas 34 oryginalna
1.00 zł
XS / 34 / 6
wiecej inf na priv
Bluza Adidas
35.00 zł
XS / 34 / 6
Zapraszam na priv :)
Bluza damska adidas niebieska
40.00 zł
XS / 34 / 6
zalozona z 3 razy, brak wad + wysyłka 15zł bedzie tez pasowac na S
bluza adidas
150.00 zł
XS / 34 / 6
Niebieska bluza Adidas ciepła Cena do negocjacji
Bluza adidas
50.00 zł
XS / 34 / 6
💜wysylka 10
Adidas bluza termiczna 3 paski siłownia oryginalna
30.00 zł
XS / 34 / 6
Jest w stanie idealnym, założona kilka razy. Nie posiada żadnych wad Po więcej informacji napisz wiadomość prywatną😀
Bluza Adidasa
25.00 zł
XS / 34 / 6
Mam do sprzedania czarną bluzę w białe kropki marki Adidas. Założona zaledwie kilka razy. Stan idealny. + koszty wysyłki
Czarna bluza w kropki Adidas
47.00 zł
XS / 34 / 6
klasyczna bluza Adidas, bez kaptura, 3 paski na rękach, zalozona kilka razy, jak nowa 🎉 pasuje na XS, S #bluzaadidas #czarnabluza #bluzab...
Czarna bluza Adidas
80.00 zł
XS / 34 / 6
Przesyłka 10 zł
Bluza adidas
100.00 zł
XS / 34 / 6
bluza nowa,ubrana raz bo okazala sie za mala wysylka 12zl
Bluza adidas
50.00 zł
XS / 34 / 6
Czerwona bluza adidas rozmiar xs. Nie posiada metki z rozmiarem (wycięłam) lecz jest to xs. Stan dobry. Rękaw 3/4 Cena +kw Nie przyjm...
Bluza adidas xs
25.00 zł
XS / 34 / 6
Nowa bluza Adidas , ubrana dosłownie 2 razy . Stan igła ! Zakupiowa w orginalnym sklepie :) Zapraszam
Bluza Adidas !
90.00 zł
XS / 34 / 6
Oryginalna bluza Adidas, założona 3 razy, zakupiona w sklepie za 270 zł Nie wymieniam się, nie przyjmuje zwrotów, płatność przelewem bąd...
Bluza Adidas
70.00 zł
XS / 34 / 6
Bluza Adidas rozmiar S
Bluza adidas
45.00 zł
XS / 34 / 6
Noszona kilka razy, w bardzo dobrym stanie.
Bluza Adidas Missy Elliot
60.00 zł
XS / 34 / 6
Bluza adidas
Bluza adidas
65.00 zł
XS / 34 / 6
sprzedam bluzę na krótki rękaw. Więcej inf priv :)
Bluza na krótki rękaw adidas
100.00 zł
XS / 34 / 6
Plus kw 10 zl
Bluza adidas XS 34 dobra na S 36
35.00 zł
XS / 34 / 6
bez wad
Bluza adidas
40.00 zł
XS / 34 / 6

Vintedzianki szukały również


Adidas, Biały Adidas Bluzy, Biały Bluzy, Bluzy, Adidas Bluzy, Jasnoniebieski Adidas Bluzy, Jasnoniebieski Bluzy