Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!
Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 15% zniżki
Jest nowy, kupiony w jednej z sieciówek ;)
Pędzelek do makijażu
25.00 zł
Zegarek jest nowy, kupowalam go w jakiejs sieciówce dawno temu. Sprzedaje poniewaz w nim nie chodze i sie kurzy ;)
Zegarek różowy
25.00 zł
Bylam w niej kilka razy, zwyczajne slady uzytkowania, nie widze zadnych wad ;) Nie ma mozliwosci zdj na osobie
Kurtka moro rozmiar M
150.00 zł
38 / 10 / M
Plaszczyk uzywany, stan taki jak na zdjeciach :) Kosztowal ok 600zł, kupiony dwa sezony temu Nie mam mozliwosci zdj na osobie
Plaszczyk z Zary S
199.00 zł
36 / 8 / S
Kurtke mialam na sobie jeden raz, na wyjezdzie. Stan jest jak nowy, nie ma zadnych wad :) Kosztowała mnie ok 450zł, sprzedaje o polowe t...
Kurtka z Zary S
199.00 zł
36 / 8 / S
Kazdy zestaw jest po 39zł + kw ok 10zł Wiecej zdj na priv
Zestawy kosmetyków
39.00 zł
Nowe i używane
Paka kosmetyków
200.00 zł
Jest bardzo milutki, ma dużo włosia i jest fajnie zbity ;) Jest nowy
Pędzelek do makijażu
25.00 zł
Case jest nowy :)
Case iphone 7
25.00 zł
Case jest nowy, sprzedaje bo zakupilam 7 i juz mi nie sa potrzebne :)
Case na iphone 6/6s
25.00 zł
Case jest nowy ;) ..
Case na iphone 6/6s marmurek
25.00 zł
Uzywane ale stan jest naprawde bardzo dobry ;) Kosztowały mnie 379zl Sprzedaje bo mi sie znudzily ;)
Adidas biało zielone
175.00 zł
37
Mam na sprzedaz prawie nie uzywane buciki, rozmiar to typowe 38 z metki pisze 37,5 ale wkladka to 24cm. Rozmiarowka reeboka mnie zadziwia...
Buty reebok żółte
170.00 zł
38
Mam na sprzedaz buciki, kupione 2-3lata temu. Stan ich jest taki jak widac na zdjeciach, sprzedaje bo zakupilam nowe czerwone i te zostaw...
Timberland z futerkiem
290.00 zł
37
H&M
Stan jak nowy ;) Dlugosc calkowita: 56,5cm Od pachy do pachy:55cm Po rozciagnieciu: ponad 75cm
Koszulka z hm xs
15.00 zł
34 / 6 / XS
Zalozona 2-3x, z metki 36 :) Wymiary: Długość: 60cm Szerokośc od pachy do pachy: Na płasko: 52cm Po rozciagnieciu: + 5-7cm
Koszula czarna
35.00 zł
36 / 8 / S
Całość za 90zł - czyli 7 case 🙈 Case na drugim zdjeciu to gratisy do pierwszych pieciu ;) Ceny pojedynczo VS - 35zł Błekitny - 20zł Bia...
Zestaw etui case do iphone 5 / 5s / SE
80.00 zł
H&M
Zalozony byl przeze mnie raz ;) ma ramiączka oraz drugie opadajace na ramie ;) Nie ma mozliwosci zdjecia na osobie Ramiaczka sa regulowa...
Kombinezon czarny M
35.00 zł
38 / 10 / M
Stan jest jak nowy :) Nie ma mozliwosci zdj na osobie, plecy sa wyciete jak na zdj Wymiary: Długość: 56cm , tyl ok 25cm dluzszy Szerokośc...
Neonowa koszulka elegancka
25.00 zł
38 / 10 / M
H&M
z metki S ale jest bardzo duza, nawet na XL bedzie super wygladac ;) Wymiary: Długość: 70cm, tył o 10cm dluzszy Szerokośc od pachy do pa...
Koszula oversize w myszke mickey myszka
25.00 zł
36 / 8 / S
Mialam na sobie raz, z metki S ale na XS i M tez jest ok ;) Wymiary: Od pachy do pachy ok 54cm Dlugosc :45cm przod, a tyl 50cm Mie ma mo...
Crop top jak nietoperek czarny
25.00 zł
36 / 8 / S
Mialam go na sobie raz, stan jak nowka ;) z metki XS ale do M tez ok ;) Nie ma mozliwosci zdj na osobie Dlugosc: 43,5cm Od pachy do pachy...
Crop top blogerski
30.00 zł
34 / 6 / XS
H&M
Mam na sprzedaz nowa spodniczke ;) ma bardzo fajny materiał, miły w dotyku;) Nie ma mozliwosci zdj na osobie Wymiary: na plaskow pasie 37...
Spódnica khaki zielona nowa
39.00 zł
38 / 10 / M
Zalozona raz :) Wymiary: Od pachy do pachy na plasko 39cm, po rozcignieciu ponad 65cm Dlugosc 65,5cm Nie ma mozliwosci zdj na osobie
Bokserka burgund
10.00 zł
36 / 8 / S
H&M
Blogerska koszula, swietnie prezentuje sie na kimś w modny motyw komiksowych dymków. Koszula zakupiona w sklepie H&M założona kilka razy....
Lejąca koszula H&M
20.00 zł
38 / 10 / M
H&M
żakiet w b dobrym stanie pasuje do niemal każdej stylizacji. Na metce widnieje 38 ale nadaje się na 40. wymiary na płasko długość ok 60 c...
żakiet HM 38
15.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Bluza bez kaptura
Bluza
30.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Bluzka z długim rękawem, cienka ala "thrasher". Idelany stan!
Bluzka ala "thrasher"
29.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Przesyłka 12 zł
Neonowy sweterek
18.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Przesyłka 11 zl
Różowy sweterek m/l
18.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Czarna bomberka #bomberjacket #hm
Czarna bomberka
70.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Praktycznie nowa
Bluzka rowery
38 / 10 / M
H&M
Sprzedam szary sweterek zapinany na guziki. Długość całkowita 60 cm Długość rękawa 59 cm Po więcej pytań zapraszam do napisania wiadomo...
Szary sweterek
10.00 zł
38 / 10 / M
H&M
noszone kilka razy
sweterek
15.00 zł
38 / 10 / M
H&M
rozmiar 38, stylowa czarna bluzka:)
czarna bluzka w panterkę z H&M
5.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Stan bdb Rozmiar 38 Wysylka 10zl
Sweter h&m bezowy
21.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Sprzedam kamizelkę w stanie idealnym, jedynym ubytkiem jest ucięta metka, jednak nie wpływa ona na ogólną prezencję. Możliwy odbiór osob...
Kamizelka z dzianiny H&M stan idealny
8.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Wymiary: Długość całkowita 62cm Szerokość od pachy do pachy 45cm Szerokość rękawa 14cm Skład: 50% bawełna 50% modal + wysyłka 10zł Cena...
Rozpinany sweterek H&M
30.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Czarna kamizelka w bardzo dobrym stanie, brak widocznych uszkodzeń. Rozmiar M jednak będzie tylko odpowiednia przy nie dużych piersiach....
Czarna kamizelka H&M
6.00 zł
38 / 10 / M
H&M
BORDOWA BLUZA WKŁADANA PRZEZ GŁOWĘ, SUWAK Z TYŁU, LUŹNA, WYGODNA WYMIARY: SZEROKOŚĆ POD PACHAMI-60 CM DŁUGOŚĆ-80 CM
Bordowa bluza
30.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Stan idealny, fajna lekka bluza, napis team internet, rozmiar z metki M
Szara bluza H&M
15.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Nowa ani razu nie założona
Jeansowa kamizelka
50.00 zł
38 / 10 / M
H&M
#burgundowa #bluza #rekaw3_4 #hm
burgundowa bluza na rękaw 3/4
15.00 zł
38 / 10 / M
H&M
+ koszty wysyłki Ubrana tylko na chwilę żeby przymierzyć
Czarna bluza z zamkami h&m
19.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Bluza w idealnym stanie, założona tylko raz czy dwa. Nie ma metki ale rozmiar to takie M/L Z tyłu na całej długości jest zamek, od środka...
Bluza H&M (2w1)
30.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Mam na sprzedaż 2 bluzy: 1 pudrowy róż, rozmiar S, ale jest to oversize; 2 kolor melanżowy z napisem na welurze, rozmiar M. Sprzedam raze...
Oryginalne bluzy oversize Hm 36 38
40.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Nie wymieniam się. Po dodatkowe informacje zapraszam do wiadomości prywatnych. Cena wysyłki 13zl
Crop top sweterek H&M
19.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Nie wymieniam się. Po dodatkowe informacje zapraszam do wiadomości prywatnych. Cena wysyłki 13zl
H&M pudrowy sweterek Crop top
19.00 zł
38 / 10 / M

Vintedzianki szukały również


H&M Inne, Czarny Inne, Inne, Czarny H&M Inne, H&M