Reklamy
Przedmioty użytkownika (6)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Marynarka w kolorze pudrowego różu, z pagonami w grubszego materiału.
blazer pudrowy róż
23.00 zł
L / 40 / 12
Sweterek w modnym mandarynkowym kolorze.
swerterek mandarynkowy
18.00 zł
S / 36 / 8
T-shirt koloru łososiowego z nadrukiem, na dole zawiązywana kokardka.
T-shirt z nadrukiem
25.00 zł
S / 36 / 8
Top czarny z modnym srebrnym brokatowym napisem.
top bokserka z  nadrukiem
15.00 zł
M / 38 / 10
Bokserka w paseczki, idealna na imprezę.
Top w paski srebrno- fioletowy
17.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Wiecej info priv
Katanka
15.00 zł
S / 36 / 8
rozmiar: XS/S kolor moze sie troche roznic,w zaleznosci od oswietlenia zdj i ustawien monitora KUPUJĄC 2 RZECZY PŁACISZ TYLKO RAZ ZA WYS...
sweterek bluzka modna w roze
49.00 zł
S / 36 / 8
Rozmiar S Stan idealny
Sweterek /bluza
40.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo efektownie prezentuje sie na osobie Zalozony kilka razy
Beżowy sweter
20.00 zł
S / 36 / 8
Zalozony kilka razy XS-S
Sweterek
20.00 zł
S / 36 / 8
body rozmiar s, zalozone raz ZESTAWY TANIEJ
Body koronkowe
15.00 zł
S / 36 / 8
Z fredzlami.
Narzutka sweterek
10.00 zł
S / 36 / 8
Polecam
Sweter
7.00 zł
S / 36 / 8
Polecam
Sweter
7.00 zł
S / 36 / 8
Fajna bluza założona kilka razy,stan jak nowa.
Bluza,tunika,sukienka w kwiaty z oryginalną grafiką.
20.00 zł
S / 36 / 8
Noszony kilka razy, fajnie wygląda, bez żadnych uszkodzeń, polecam. Raczej sprzedaż :) Odbiór osobisty, bądź możliwa wysyłką (+kw) Zapraszam
Sweterek
15.00 zł
S / 36 / 8
Witam super sweterek nowy stan idealny
Sweter długi tunika sukienka
20.00 zł
S / 36 / 8
Wełniana tunika. Rozmiar S. Posiada lekkie zmechacenia. Przód krótszy. Bardzo ciepła. Wymiary: długość od ramienia z przodu - 74 cm szer...
Wełniana tunika
10.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam czerwony body, stan idelany. Rozmiar uniwersalny, ale na moje oko takie S/M/male L. Material sie ciagnie. jest prazkowany.
Czerwone body
30.00 zł
S / 36 / 8
Nowy ażurowy krótki Top . Cena z metki 70 zł
Zara 36, nowy ażurowy Top
30.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam sweterek rozmiar S/M
sweterek
7.00 zł
S / 36 / 8
Polecam
Sweter
6.00 zł
S / 36 / 8
Więcej informacji priv
Żakiet turkus S 36
35.00 zł
S / 36 / 8
Więcej info priv
Żakiet brązowy złote lateks wstawki S
20.00 zł
S / 36 / 8
Żakiet z kropeczkami na rękawach możliwość wywinięcia.
Żakiet elegancko sportowy 36
25.00 zł
S / 36 / 8
Noszona kilka razy.
Jeansowa koszula
30.00 zł
S / 36 / 8
Mięsiste ponczo z naturalnej wełny. Dla dziewczyny, która nosi XS lub S W kolorze miętowym Przesyłka 12 zł #ponczo#miętowy#wełna#miętow...
Miętowe wełniane ponczo ręcznie robione perełka wełna
40.00 zł
S / 36 / 8
Polecam
Sweter
4.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny. wysylka 10zl
Sweter sweterek s 36
20.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Czerwony Inne, Inne