Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która zwiększy Twój komfort korzystania z Vinted.
Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Marka Carry, bardzo fajna, ze ściągaczami na dole, fajny kołnierz, polecam!
biała koszula z krótkim rękawem
21.87 zł
34 / 6 / XS
H&M
Piękne, wygodne, z wysokim stanem, spodnie, można je fajnie podwinąć :)
spodnie dżinsowe z HM
30.00 zł
34 / 6 / XS
Czarne dżinsy, miłe w dotyku, praktyczne, do wszystkiego rozmiar xs/s :)
Czarne dżinsy z miłego materiału
40.00 zł
36 / 8 / S
Fajna, czarna z trendy napisem dream :) Polecam!
czarna podkoszulka Dream
18.00 zł
36 / 8 / S
H&M
Modnaa, wygodna, turkusowa, rozmiaru S. Polecam!
Turkusowa bluza przez głowę
24.30 zł
36 / 8 / S
Bardzo wygodna, praktyczna bluza. Zakładana przez głowe, ciepła, i oczywiście modna. Marki NouNou, rozmiar xs/s
Czarna bluza przez głowe
40.50 zł
34 / 6 / XS
Hit sezonu, kolorowe, ale stonowane, piękne, i praktyczne.
spodnie w kwiatki
45.00 zł
34 / 6 / XS
H&M
Fajna, modna, z krótkim rękawem NIE WYMIENIAM SIĘ
Szara, podkoszulka z nazwami państw
20.25 zł
34 / 6 / XS
Fajna koszulka, z dobrego materiału, na jej rękawie znajdują się po dwa zamki, jest z tyłu dłuższa
koszulka z krótkim rekawkiem
14.58 zł
34 / 6 / XS
fajna bluzka, z kołnierzem, a na nim złote klamerki, idealna do spódniczki, lub pod sweter
bluzka bez rękawów, z kołnierzem
18.23 zł
34 / 6 / XS
Bluzeczka, można ją podwinąć tak, aby miala rękaw 3\4, dlatego rękaw jest trochę powiększony
Koszulka, ciemno beżowa
13.50 zł
36 / 8 / S
Miły sweterek, bardzo wygodny, polecam jest ciemno żółty
Swteterek, ciemno zółty
32.81 zł
36 / 8 / S
Wygodna, modna i cieplutka, idealna na wiosne, jest ona w kwiatki różowe, lub beżowe a ogólnie jest szara
Bluza przez głowe, w kwiatki
23.62 zł
36 / 8 / S
Ładna, zgrabna,dżinsowa, koszulę tą można ubrać do dżinsów, fajnie się komponuje, koszula kupiona w Sin say'u
Koszula dżinsowa z kołnierzem
20.67 zł
36 / 8 / S
fajna, wygodna bluza, moim zdaniem pasuje do wszystkiego
Szara bluza, zasówana
16.20 zł
36 / 8 / S
Fajna bluza, z dobrego materiału, fajna na imprezy. Dodam, że kupiłam ją nie dawno i jest ona dostępna w sklepie Sin say za cenę 70 złoty...
Bluza - bejsbolówka, kurteczka
40.50 zł
38 / 10 / M
Piękny miętowy sweter idealny na wiosne!
Miętowy sweterek z rękawem 3\4, bardzo miły w dotyku
24.30 zł
36 / 8 / S
rozmiar XS stan idealny / bardzo dobry brak wad NIE WYMIENIAM SIĘ !!! Takie pytania od razu kasuję! Większość cen do małej negocjacji! ...
👑💕 koszulka bluzka z krótkim rękawem melanżowa szara biała luźna modna must have insta bloger
10.00 zł
34 / 6 / XS
rozmiar xs wady to przebarwienia stan bardzo dobry jak na zdjęciach NIE WYMIENIAM SIĘ !!! Takie pytania od razu kasuję! Większość cen ...
👑💕 T-Shirt koszulka bluzka z krótkim rękawem pomarańczowa neonowa must have modna koronkowa
5.00 zł
34 / 6 / XS
Srebrny półgolf z krótkim rękawem. Nowy, bez metek, nigdy nie noszony. Z tyłu na karku zapinany na kryty zamek. Idealny dla drobnej, szcz...
Srebrny półgolf XS
37.00 zł
34 / 6 / XS
Koszulka zapinana na guziki, ładne zdobienie, stan bardzo dobry. Wysyłka 8zł.
Czarna koszulka zapinana na guziki.
25.00 zł
34 / 6 / XS
Sprzedam białą, lekką koszulkę na krótki rękaw. Stan bardzo dobry. Rozmiar XS. #bialakoszulka #koszulka34 #koszulkawkwiatki
Biała koszulka w kwiatki krótki rękaw
14.99 zł
34 / 6 / XS
Ciekawa letnia bluzeczka w pastelowe paseczki stan idealny Pod szyją dekolt V, na dole doszyty pas, wiązany na boku, rękawki krótkie skła...
Bluzeczka Wiązanie Pastelowe Paseczki 32 34
20.00 zł
34 / 6 / XS
bluzeczka z cienkiej dzianinki noszona, bardzo dobry Milutka, ciekawy fason, rozszerzony dekolt otoczony ażurkiem, niewielkie wiązanie, r...
Błękitna Bluzeczka Dzianina 34 XS
18.00 zł
34 / 6 / XS
Długość 55 cm Szerokość w biuście 37 cm Kolor pudrowy róż
Bluzka z koronką
20.00 zł
34 / 6 / XS
Cena 5 zł + kw wymiary i więcej zdjęć na priv
Tunika
5.00 zł
34 / 6 / XS
Stan idealny, odciskam metkę bo gryzła :D wiec nie pamietam jakiej jest marki :)
Zwiewna bluzka oversize z numerkiem xs
12.00 zł
34 / 6 / XS
sprzedam nowa nigdy nie noszona xs cena 30zł
nowa baskina xs
30.00 zł
34 / 6 / XS
Na sprzedaż / wymianę oferuję : Bluzkę z haftem zapinaną na guziki Oceniam ją na rozmiar XS/S Bluzka nie posiada wad - jedynie małe niedo...
Biała bluzka gipiura
15.00 zł
34 / 6 / XS
Na sprzedaż / wymianę oferuję : Bluzkę z haftem zapinaną na guziki z tyłu z pięknym wyszywanym haftem na przodzie Oceniam ją na rozmiar X...
Białą elegancka bluzka haft
20.00 zł
34 / 6 / XS
Sprzedam bluzkę w stanie wzorowym, na grubych ramiączkach, sznurowaną przy dekolcie, rozmiar XS/S, zapraszam ! :)
Bluzka, wiązana na dekolcie, czerwień !
25.00 zł
34 / 6 / XS
Zwiewna bluzeczka stan idealny xs s.
Zwiewna  bluzeczka s xs roz
8.99 zł
34 / 6 / XS
Bluzeczka w stanie idealnym. Kupilam ja od innej Pani lecz niestety okazala sie byc na mnie za opieta. Ja wole luzniejsze. Wymiana wchodz...
Bluzka, koszulka, t- shirt pudrowy roz, elastyczna, odkryte ramiona. Roz. XS
35.00 zł
34 / 6 / XS
Krotka bluzeczka w rozmiarze XS z niebieskim nadrukiem
Krotki top rozm XS
20.00 zł
34 / 6 / XS
bardzo wygodna, nadaje sie na każda impreze :) na dole bluzeczki modny czarny welur niestety jest na mnie za mała, założona może 2 razy, ...
czarna bluzeczka idealna na imprezy XS
20.00 zł
34 / 6 / XS
DO ZAOFEROWANIA MAM ŚLICZNĄ BLUZKĘ BRAK METKI Z ROZMIAREM ALE ODPOWIADA 34/36, XS / S KOLOR CZARNY MAST HAVE SEZONU ! KORONKOWE PLEC...
Szydełkowa bluzka gipiura plus naszyjnik
30.00 zł
34 / 6 / XS
Romantyczna bluzka w idealnym stanie, nie nosi śladów użytkowania, zapinana na zamek z tyłu. Polecam gorąco ::)
Różowa bluzka
20.00 zł
34 / 6 / XS
Stan idealny, świetny śliski materiał.
Koszulka panterka hiszpanka
10.00 zł
34 / 6 / XS
Bardzo ciekawa bluzka z asymetrycznymi siatkowymi paskami. Idealna na impreze. Stan idealny
Modna siateczkow bluzka. Rozm XS
20.00 zł
34 / 6 / XS
Sprzedam czarną, koronkową bluzeczkę ze złotym zamkiem na całej długości na plecach. Zamek można rozpinać wg uznania na dowolnej wysokośc...
Czarna koronkowa bluzeczka ze złotym zamkiem na plecach !
25.00 zł
34 / 6 / XS
Na sprzedaż bluzka we wzór panterki ( wiecznie modny !:)) Rozmiar XS S
Cudna bluzka panterka XS S krótki rękaw  jak nowa
10.00 zł
34 / 6 / XS

Vintedzianki szukały również


Biały Inna Bluzki z krótkim rękawem, Inna Bluzki z krótkim rękawem, Biały Bluzki z krótkim rękawem, Bluzki z krótkim rękawem, Inna