Reklamy
Przedmioty użytkownika (162)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 5% zniżki
Jest śliczna w idealnym stanie nie ma wad wysyłka 10zl
Sukienka M białe róże tłoczone
50.00 zł
M / 38 / 10
Ja nosze większe m i tak wyglądam materiał jest rozciagliwy stan bardzo dobry wysyłka możliwa koszt 12zl
Sweterek niebieski s m
15.00 zł
S / 36 / 8
Jest bardzo fajna świetnie wygląda na kimś na mnie juz jest za mała dlatego SPRZEDAM wysyłka 12zl stan bardzo dobry
Marynarka S karmelowa
50.00 zł
S / 36 / 8
Jest bardzo fajna polecam serdecznie stan jest idealny Wysyłka 12
Sukienka M L
80.00 zł
L / 40 / 12
Jest granatowa ciemno niebieska stan bardzo dobry wysyłka 15zl
Kurtka Parka esprit M
45.00 zł
M / 38 / 10
Rozmiar 37 są bardzo fajne i wygodne stan jak widać na foto jeszcze komuś mogą służyć u mnie tylko się Kurza wysyłka 15
Buty skóra 37
40.00 zł
37
H&M
Bardzo fajna i wygodna w noszeniu jest jak nowa polecam serdecznie wysyłka 12
Torebka torba h&m na ramie
20.00 zł
Jest w stanie idealnym nie ma żadnych wad ubrany 2 razy polecam serdecznie wysyłka 15zl
Plaszczyk M
50.00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny wysyłka 10zl
Bluzka koszul savida M
20.00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny jest jak nowa wysyłka 10zl
Koszulka Adidas S
20.00 zł
S / 36 / 8
Stan bardzo dobry na mnie już za wąską trochę wysyłka 10zl
Koszulka puma M
20.00 zł
M / 38 / 10
Są bardzo fajne lekko wycierane rozmiar 26 wysyłka 10zl
Rurki rozmiar 26
35.00 zł
M / 38 / 10
Jest jak nowa raz miałam na sobie tylko blaszka trochę się zrysala w praniu ale nie widać podczas noszenia wysyłka 10zl
Sukienka vubu M 165
50.00 zł
M / 38 / 10
Z czarnym kołnierzykiem fajna L większe m
Sukienka tunika M L
20.00 zł
L / 40 / 12
Jest bardzo fajna miałam ja raz na sobie fajny materiał z koronka z tylu małe wycięcie rozmiar L małe xl
Sukienka koronka New look L xl
40.00 zł
L / 40 / 12
Bardzo fajna i wygodna stan bardzo dobry miałam raz na sobie polecam wysyłka 10zl
Sukienka atmosphere L 40
40.00 zł
L / 40 / 12
Na l lub xl stan bardzo dobry wysyłka 10zl
Sukienka atmosphere L Xl
20.00 zł
L / 40 / 12
Rozmiar 36 ale wypada wiekszy m nawet l wysyłka 10zl
Sukienka mohito 36
60.00 zł
S / 36 / 8
Stan jak nowa mie mialam jej nawet raz ma sobie polecam wysylka 10zl
Marynarka czerwona M osley
50.00 zł
M / 38 / 10
Hej sprzedam biała sukienkę w rozmiarze s małe M na mnie już mała miałam raz na sobie wysyłka 10zl stan bardzo dobry
Sukienka S małe M
10.00 zł
S / 36 / 8
Rozmiar L z metki zapraszam stan idealny wysyłka 10zl
Bezrękawnik triangle L
35.00 zł
L / 40 / 12
Jest jak nowa raz wlozona wysyłka 10zl
Sukienka sisi M
90.00 zł
M / 38 / 10
Jest bardzo fajna i wygodna neonowa dozmiar s ale bedzie tez na m fajny rozciagluwy materiał. Wysyłka 10zl
Sukienka river Island neon pomarancz S
40.00 zł
S / 36 / 8
To sukienka piankowa jest bardzo wygodna i elegancka miałam ja raz na weselu ma lekkie zmechacenie od naszyjnika nie jest to bardzo widoc...
Sukienka biała Rover Island M
45.00 zł
M / 38 / 10
na jedno ramię z tiulem jest świetna polecam serdecznie stan bardzo dobry wysyłka 10 zl
sukienka Dorothy perkins M
30.00 zł
M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Oficjalna, limitowana koszulka z just dance 2018. Dostałam od nich w prezencie, aczkolwiek w niej nie chodze wiec wystawiam. Koszulka cro...
Oficjalna koszulka just dance 2018
40.00 zł
M / 38 / 10
Stan bardzo dobry, bez wad. Skład materiału - brak metki. Materiał elastyczny.  Wymiary na płasko: Długość: 63 cm Szerokość biust: 52 c...
Beżowy t-shirt bluzka w cekiny
17.00 zł
M / 38 / 10
Bluzka w paski z kokardką. Cena: 10zł + koszty wysyłki (12zł)
Bluzka w paski
10.00 zł
M / 38 / 10
+koszt wysyłki Dobra również na S
Szara bluzka z kieszonka
12.00 zł
M / 38 / 10
1 Mega top czarny koronkowy z cekinkami na ramiączkach 2 Brązowy top w kwiaty bez ramiączek przywieziony z Tajlandi- nigdy nie ubrany ni...
Zestaw koszulek topów.r 38 Vero Moda
39.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam / wymienię jasną bluzkę moro na krótki rękaw. Brak wad. Wysyłka polecona 11 zł #bluzka #moro
Idealna jasna bluzka moro M
15.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam / wymienię beżową bluzkę z napisami na krótki rękaw. Bluzka nowa, nie noszona. Wysyłka polecona 11 zł #bluzka #bluzkanakrótkir...
Idealna beżowa bluzka na krótki rękaw
15.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam / wymienię nową bluzkę w kolorze złota/beżu na rękawach świecące ozdoby. Wysyłka polecona 11 zł #bluzka #nowabluzka
Idealna nowa złota bluzka M
20.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam / wymienię łososiową bluzkę na krótki rękaw z suwakiem, z tył mała dziurka niewidoczna podczas noszenia. Wysyłka polecona 11 zł...
Idealna łososiowa bluzka krótki rękaw
12.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam / wymienię raz noszona miętową bluzkę z koronką. Wysyłka polecona 11 zł #miętowabluzka #bluzkazkoronka
Idealna miętowa bluzka z koronką M
20.00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny, nie ma wad. szerokosć: 2 x 45 cm długosć: 55 cm TYLKO SPRZEDAŻ, WYSYŁKA 10ZL. #top #bluzka #bluzkazbaskinka #bluzkazfal...
Bluzka z kolorową baskinką
19.00 zł
M / 38 / 10
Bardzo dobry stan
Miętowa koszulka
8.00 zł
M / 38 / 10
czarna bluzka o sweterkowym materiale, jest ciepla wiec przyda sie na zblizajaca sie jesien:-)
bluzka sweterkowa
10.00 zł
M / 38 / 10
Koszulka , nie używana do ceny należy doliczyć 4 zł za przesyłkę.
Koszulka
9.00 zł
M / 38 / 10
Stan jak na foto
Koszulka angel devil
6.00 zł
M / 38 / 10
🌴🌺🌿🌸🌱 Świetna biała koszulka na wydanie. Nie posiada wad. Materiał przyjemny w noszeniu, z najmodniejszym motywem tego roku, czyli tropik...
Biała koszulka tropical
15.00 zł
M / 38 / 10
Mam do sprzedania siatkowana bluzeczkę z koralikami. Stan oceniam na dobry ,nawet na bardzo dobry ,ponieważ siateczka nie jest w żadnym s...
Siatkowana bluzeczka z cekinkami
18.00 zł
M / 38 / 10
#slonce #srebrne_cekiny #cekiny #oldschool #vintage
Srebrne cekinowe slonce
10.00 zł
M / 38 / 10
Bluzka ecri wstawki czarne skoropodobne wyoada na rozmiar M
Bluzka z wstawkami skoropodobnymi
30.00 zł
M / 38 / 10
Szara bluzka(dluzsza)/tunika w kwiaty z marszczonymi rekawkami. Widoczny defekt bluzka zle zszyta przez co po boki widac frg. Innego mate...
Bluzka/tunika szara w kwiaty
2.00 zł
M / 38 / 10
Koszulka z aterialu jak sweterek, krótki rękaw i golf, bluzka do pępka, z metki rozmiar M, nowa nie noszona bez metki papierowej.
Koszulka
30.00 zł
M / 38 / 10
Beżowa bluzka z małą kieszonką. Metkę wewnętrzną wycięłam, ale materiał, z którego jest wykonana to połączenie lnu i bawełny. Koszt wysył...
bluzka podkoszulek t-shirt len bawełna
20.00 zł
M / 38 / 10
Ubrana zaledwie 2 razy. Jedyna jej wada to mała plamka (która jak sądzę się spierze) pokazana na zdjęciu. Delikatny, przyjemny dla skory ...
Biała elegancka bluzka z kołnierzykiem
18.00 zł
M / 38 / 10
- bluzeczka z krótkim rękawem - przy dekolcie i rękawach gumeczki - dół luźny - używana - rozmiar: 38 WYMIARY: - szerokość pod pachami...
Czarna bluzeczka z koronki
8.00 zł
M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


Czarny Bluzki z krótkim rękawem, Bluzki z krótkim rękawem