Reklamy
Przedmioty użytkownika (260)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 10% zniżki
rozmiar: 40 L kolor moze sie troche roznic,w zaleznosci od oswietlenia zdj i ustawien monitora KUPUJĄC 2 RZECZY PŁACISZ TYLKO RAZ ZA WY...
pastelowa narzutka wzor L 40 aztec
45.00 zł
L / 40 / 12
rozmiar: US 30 EU 44, pasuja tez na XL dł całkowita: 91cm dl od kroku: 72cm szerokość nogawki na górze: 26-28cm szerokość nogawki na d...
Spodnie jeansowe XL marmurki
35.00 zł
XL / 42 / 14
rozmiar: 32 beda raczej dobre na XL-UK-14 dł całkowita: 105cm dl od kroku: 76cm szerokość nogawki na górze: 29,5cm szerokość nogawki ...
Spodnie jeansowe XL przetarcia s.Oliver
35.00 zł
XL / 42 / 14
rozmiar: 30 pasuja tez na mala L dł całkowita: 92,5cm dl od kroku: 70cm szerokość nogawki na górze: 27,5-30cm szerokość nogawki na do...
Spodnie jeansowe zipy
35.00 zł
M / 38 / 10
rozmiar: 46 dł całkowita: 97,5cm dl od kroku: 69,5cm szerokość nogawki na górze: 32cm szerokość nogawki na dole: 15,5cm pas: 48cm s...
czarne spodnie woskowane 46
37.00 zł
XXXL / 46 / 18
rozmiar: 38 M pasuja tez na mala L szerokosc od pachy do pachy 52cm, dl calkowita 105cm, dl od pachy 82,5cm, dl rekawa od pachy 41 kolo...
modny bordowy plaszcz M L
74.00 zł
M / 38 / 10
rozmiar: S pasuja tez na mala M szerokosc od pachy do pachy 46cm. dl calkowita 62cm. dl od pachy 36,5cm, dl rekawa od pachy 44,5cm nowa...
Ramoneska nowa kurtka S czarna modna
75.00 zł
S / 36 / 8
rozmiar: 38 M szerokosc od pachy do pachy 45,5cm. dl calkowita 51cm. dl od pachy 31cm, dl rekawa od pachy 48cm kolor moze sie troche ro...
ramoneska czarna eko skora M
69.00 zł
M / 38 / 10
rozmiar:28M pasuje na mala M/S lekkie slady uzytkowania kolor moze sie troche roznic,w zaleznosci od oswietlenia zdj i ustawien monitor...
ramoneska katana jeans modna S m
59.00 zł
M / 38 / 10
rozmiar: S kolor moze sie troche roznic,w zaleznosci od oswietlenia zdj i ustawien monitora KUPUJĄC 2 RZECZY PŁACISZ TYLKO RAZ ZA WYSYŁ...
Katana jeansowa S
45.00 zł
S / 36 / 8
H&M
rozmiar: XL kolor moze sie troche roznic,w zaleznosci od oswietlenia zdj i ustawien monitora KUPUJĄC 2 RZECZY PŁACISZ TYLKO RAZ ZA WYSY...
Modna ramoneska XL
64.00 zł
XL / 42 / 14
H&M
Spodnie jeansowe M L dziury H&M rozmiar 29/32 dł całkowita: 102cm dl od kroku: 80,5cm szerokość nogawki na górze: 24cm szerokość nog...
Spodnie jeansowe  M L dziury H&M
35.00 zł
M / 38 / 10
rozmiar XS 34 dł całkowita: 93cm dl od kroku: 70,5cm szerokość nogawki na górze: 22,5cm szerokość nogawki na dole: 11,5cm pas:33-38,...
Spodnie jeansowe zip z tylu XS
38.00 zł
XS / 34 / 6
LTB
rozmiar 27 M dł całkowita: 90cm dl od kroku: 72cm szerokość nogawki na górze: 23,5cm szerokość nogawki na dole: 11cm pas:35-40cm st...
Spodnie jeansowe zipy M LTB
44.00 zł
M / 38 / 10
rozmiar 28 dł całkowita: 101,5cm dl od kroku: 73cm szerokość nogawki na górze: 29cm szerokość nogawki na dole: 16cm pas:38,5cm stan...
Spodnie jeansowe modne M L dziury
39.00 zł
L / 40 / 12
rozmiar: XS kolor moze sie troche roznic,w zaleznosci od oswietlenia zdj i ustawien monitora KUPUJĄC 2 RZECZY PŁACISZ TYLKO RAZ ZA WYSY...
Ogrodniczki jeansowe modne XS
45.00 zł
XS / 34 / 6
rozmiar 38 dł całkowita: 103cm dl od kroku: 79cm szerokość nogawki na górze: 25cm szerokość nogawki na dole: 13cm pas: 38,5-39cm st...
Spodnie jeansowe modne sznurowane M
37.00 zł
M / 38 / 10
rozmiar 42 pasuja tez na 40 dł całkowita: 101cm dl od kroku: 74,5cm szerokość nogawki na górze: 24-32cm szerokość nogawki na dole: 12,...
Spodnie jeansowe modne XL L rurki
38.00 zł
XL / 42 / 14
H&M
rozmiar 36 kolor moze sie troche roznic,w zaleznosci od oswietlenia zdj i ustawien monitora lekkie slady uzytkowania KUPUJĄC 2 RZECZY ...
Spodnie jeansowe modne S H&M
38.00 zł
S / 36 / 8
H&M
rozmiar 26/32 dł całkowita: 102,5cm dl od kroku: 81,5cm szerokość nogawki na górze: 22-24cm szerokość nogawki na dole: 11,5cm pas: 3...
Spodnie jeansowe modne 36 H&M
30.00 zł
S / 36 / 8
rozmiar 38 dł całkowita: 100cm dl od kroku: 78cm szerokość nogawki na górze: 25,5cm szerokość nogawki na dole: 12,5cm pas:36,5-40cm ...
Spodnie jeansowe  38
32.00 zł
M / 38 / 10
rozmiar W31/L32 dł całkowita: 91cm dl od kroku: 71,5cm szerokość nogawki na górze: 25cm szerokość nogawki na dole: 12cm pas:41,5-45c...
Spodnie jeansowe  modne zipy suwaki
32.00 zł
L / 40 / 12
EDC
rozmiar 29 dł całkowita: 92,5cm dl od kroku: 69cm szerokość nogawki na górze: 26,5cm szerokość nogawki na dole: 14cm pas:38,5 stan ...
Spodnie jeansowe EDC 29
37.00 zł
M / 38 / 10
H&M
rozmiar 36 kolor moze sie troche roznic,w zaleznosci od oswietlenia zdj i ustawien monitora dł całkowita: 100cm dl od kroku: 79cm sze...
Spodnie jasne S H&M
38.00 zł
S / 36 / 8
rozmiar 38 Mango dł całkowita: 88,5cm dl od kroku: 68,5cm szerokość nogawki na górze: 26cm szerokość nogawki na dole: 12,5cm pas:40-4...
Spodnie Mango biale wizytowe
39.00 zł
M / 38 / 10
Podobne rzeczy
H&M
Kwiecista bluzeczka z krótkim rękawem typu crop top firmy H&M w rozmiarze s, stan idealny. Jest możliwość wysyłki ;)
Bluzka crop top H&M
12.00 zł
S / 36 / 8
H&M
noszone tylko kilka razy w świetnym stanie pasuje do wszystkiego
czarna bluzka tumblr
13.00 zł
S / 36 / 8
H&M
#friends #vintage
koszulka friends
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Koszulka marki H&M. Wymiary: Szerokość między pachami ok. 47 cm Długość całkowita ok. 51 cm Zapraszam do obejrzenia moich pozostałych og...
Oliwkowa khaki bluzka koszulka t-shirt H&M militarny S
12.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Biała koszulka stan idealny metkowy rozmiar XS ale to bardziej S:)
Koszulka
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Bluzka w stanie idealnym rozmiar S/M
H&M bluzka z aplikacjami w paski
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
100% poliester
bluzka H&M
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Stan idealny.
Bluzka z baskinka h&m bordo burgund koronkowa figura S 36
25.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Mam do sprzedania koszulkę z ogrodowym motywem, w kolorowe kwiaty. Tył czarny, zapinany na guziczki. Koszulka noszona, ale w idealnym sta...
Koszulka w kwiaty, H&M S, Wrocław
12.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Czerwona bluzka z szyfonu z żabotem, zapinana na haftke pod szyją, dzięki czemu można nosić ją na dwa sposoby, rozmiar s bluzka NIENOSZON...
Bluzka czerwona szyfon 36
29.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Stan idealny #hm
Bluzka h&m
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Bluzka z długim rękawem HM, idealna dla osób noszących rozmiar XS/S/M
Pudrowo różowo-ciemno szara bluzka z długim rękawem
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Czerwona bluzka koronkowa t-shirt kwiaty H&M Rozmiar S Stan idealny Nie robię zdjęć na osobie 10zł wysyłka
Czerwona bluzka koronkowa t-shirt kwiaty H&M
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Fajna bawelniana bluzka. Z marszczonym dekoltem,który można opuścić i nosić jak hiszpanke. Według metki rozmiar s,jednak będzie dobra na ...
Luzna bluzka hiszpanka r s-m-l
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Przed dokonaniem zakupu proszę o przeczytanie opisu na profilu ;) Śliczna bluzeczka z krótkim rękawem. Rozmiar 36/38. WYMIARY: długość: 5...
Śliczna bluzeczka z krótkim rękawem, rozmiar 36/38, H&M
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Sprzedam czarną bluzkę na ramiączkach z h&m. Rozmiar s
Bluzka H&M S czarna falbanki
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Szara koszulka, krótki rękaw
Szara koszulka
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Biała bluzka elegancka kornkowa z H&M Stan bardzo dobry, nie ma zadnych oznak użytkowania. Wysylka 10zł (przy zakupie więcej niż 1 rzec...
Bluzka kornkowa 36 S biała
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Stan idealny
Bluzka elegancka brzoskwiniowa
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Rozmiar 36, H&M
Top w kwiaty
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Noszona 2-3 razy, stan idealny :)
Czerwona bluzka z H&M
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Czarna hiszpanka z kwiatami haftowanymi
Czarna hiszpanka z haftem boho
25.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Sprzedam lub wymienię prążkowaną bluzkę z napisem love. Dobra na S. Wysyłka 10zl lub odbiór osobisty w Toruniu.
Prążkowana bluzka z napisem
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Bluzka założona raz Nie zniszczona M/S
Bluzka w kratę
20.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Bluzki z krótkim rękawem, H&M Bluzki z krótkim rękawem, Biały H&M Bluzki z krótkim rękawem, H&M, Biały Bluzki z krótkim rękawem