Reklamy
Przedmioty użytkownika (40)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 25% zniżki
Mam do sprzedania buty sportowe firmy puma. Buty zalozone 1 raz pkazaly sie za male. Cena to 50 zl. Mozliwosc wysylki. #czarnepumy#sportowe
Czarne buty Puma rozm. 37
50.00 zł
37
#asymetryczne_balerinki#skórawężowa #zapięcie#reserved38 Mam do sprzedania balerinki.. stan oceniam na bardzo dobry,wykonane z eko skory...
Promocja asymetryczne balerinki,reserved rozm.38. zapinane.
31.50 zł
38
Sliczne szpilki w szpic nude rozm. 37 Szpilki skorzane,posiadaja oryginalne pudelko. Sprzedaje bo sa za male,nieuzywane. Wysylka ok. 10 z...
Śliczne szpilki nude w szpic rozm. 37
64.79 zł
37
Sliczna rozkloszowana sukienka w kolorze mietowym. Ubrana 2 razy.. Rekawy 2/3 Z tylu zapinana na suwak. Super cena polecam :) #koktajlow...
Sukienka koktajlowa,mietowa rozm. 40
28.34 zł
L / 40 / 12
Mam do sprzedania narzutke zamszowa,nienoszona. Rozm to m/l Po wewnetrznej stronie rekawow ma normalny material. Polecam ;) List ekonomic...
Fajna narzutka,zamsz. Rozm. 40
44.99 zł
L / 40 / 12
Mam do sprzedania koszulke METALLICI.. STAN bardzo dobry List ok. 7 zl Polecam #metallicaclub#metallica
Koszulka metallica,rozm. L
30.00 zł
L
Sliczna bluzeczka z kolnierzykiem,nienoszona poniewaz okazala sie zbyt ciasna. Rozm. Niby duzy ale w rzeczywistosci pasuje na m/l Uroczy ...
Bluzeczka w krate z kolnierzykiem
32.39 zł
XXL / 44 / 16
Hej,sprzedam sweter z BIK BOKA z zipami po bokach. Sweter nienoszony,w super stanie,cieply,rozm. L Polecam,list zwykly ok. 8 zl :) #swete...
Zielony sweterek z zipami po bokach. Rozm. L
29.99 zł
L / 40 / 12
Kurteczka wiatrowka,kremowa. Z kapturem i sciagaczami. Idealna na terazniejsza pogode. List ekonomiczny ok. 7 zl Polecam :) #kurteczkajes...
Kurtka wiatrowka rozm. 40
19.99 zł
L / 40 / 12
Sweterek krotki rozm. L Z kieszeniami,plecionka. Cieplutki idealny na nadchodzace dni. Polecam :) List zwykly ok. 10 zl
Sweterek karmelowy krotki. Rozm. L
19.99 zł
L / 40 / 12
Granatowy sweterek z zary. Na plecach rozciecie,fajnie lezy Zalozony raz. Polecam :) List ok. 10 zl #sweterek38#zara
Granatowy sweterek z Zary. Rozm. 38
28.99 zł
M / 38 / 10
Sliczna sukienka w konie,przeswitujaca firmy atmosphere. Zapinana na guziki,rozszerzana pod biustem. Lekko marszczona. Nienoszona Polecam...
Sukienka przeswitujaca.rozm 36
29.99 zł
S / 36 / 8
Piekna koszula mgielka w kwiatki,stokrotki. Rozm. 42 noszona kilka razy.. Pasuje rowniez na L/M List ekonomiczny ok. 6 zl Polecam :) #atm...
Mgielka mietowa w kwiatki rozm. XL
17.99 zł
XL / 42 / 14
Kopertowa bluzeczka z metka. Rozm. 42 ale pasuje na mniejsze rozmiary. Rekawki 3/4 nienoszona. Bardzo fajny material. Polecam :) #bluzecz...
Kopertowa bluzeczka rozm. XL
29.99 zł
XL / 42 / 14
Sliczny t-shirt z river island. Z dodatkami. Zalozony 3 razy. List ekonomiczny ok. 7 zl. Polecam :) #riverisland#dodatki
T-shirt River Island rozm. L
26.99 zł
L / 40 / 12
Witam,mam do sprzedania koszulke koronkowa z Zary. Baskinka jest nowa,nienoszona. Z tylu na plecach jest bardzo wycieta Polecam :) List e...
Czarna Koronkowa baskinka z zary.rozm.36
29.99 zł
S / 36 / 8
Piekna baskinka koronkowa w super stanie. Zaloznona 2 razy. Pekawy 3/4 troche sie rozciaga. List ekonomiczny ok. 6 zl Polecam :) #koronka...
Koronkowa baskinka rozm. 38
26.99 zł
M / 38 / 10
F&F
Witam,mam do sprzedania sliczna koszule,mgielke w paski. Posiada uroczy kolnierzyk. List ekonomiczny ok. 5 zl #paski#mgielka#uroczykolnie...
Koszula w paski,z kolnierzykiem. Rozm.36
17.10 zł
S / 36 / 8
Oferuje,piekny top z zipem z tylu. Nienoszony,oranzowo neonowy. Rozm. Z metki to M List ekonomiczny ok. 5 zl
Oranzowo neonowy top z zipem. Rozm.38
19.99 zł
M / 38 / 10
Hej,mam do sprzedania baskinke w panterke. Bardzo wygodna zalozona kilka razy. Widoczne slady uzytkowania,ale nie jest zniszczona. List ...
Baskinka w panterke rozm. 38
13.50 zł
M / 38 / 10
Sliczna bluzeczka oversize w pepitke. Z tylku cala czarna. Nie noszona,nieudany prezent. List ekonomiczny ok. 6 zl Polecam #pepitka_czar...
Bluzka oversize pepitka rozm. 42
22.50 zł
XL / 42 / 14
Sprzedam śliczna bluzeczke z uroczym kolnierzykiem. Noszona kilka razy,wykonczona delikatna koronka,z tylu zapinana na guziczek perelke. ...
Bluzeczka floral,kwiatki z kolnierzykiem rozm.36
17.99 zł
S / 36 / 8
#czarnesandaly#nakoturnie. Bardzo wygodne,widoczne oznaki uzytkowania. Rozm. 38 Zapinanie nad pieta Wykonane z zamszu.Zwykly list to ok. ...
Czarne sandaly na koturnie SinSay
37.99 zł
38
#granatoweczólenka #drewnianyslupek. Rozm. 38 Buty bardzo wygodne,na wysokim obcasie. Zadrapanie na czubku,lecz nie widac tego bardzo. F...
Granatowe czolenka na koturnie,rozm.38
35.99 zł
38
Podobne rzeczy
Stan idealny, nie ma wad. szerokosć: 2 x 54 cm długość: 50 cm TYLKO SPRZEDAZ, WYSYŁKA 6 ZL. #bluzka #koronkowabluzka #koronkowytop #o...
Atmosphere koronkowa bluzka ecru
19.00 zł
XL / 42 / 14
Rozmiar 14/42 Marka - PARISIAN COLLECTION Materiał - 95 % poliester 5 % elastan Długość mierzona przez środek tyłu około 62 cm szerokoś...
Choker, odkryte ramiona i metaliczny połysk          42/44
29.00 zł
XL / 42 / 14
NIE WYMIENIAM SIĘ --- #Atmosphere #futrzak #miękki #sweterek #bluzka #cudo Rozmiar XL Stan idealny Mięciutki mater Wymiary Wysyłka List ...
#Atmosphere #futrzak #miękki #sweterek #bluzka #cudo XL
16.99 zł
XL / 42 / 14
Po szczegóły zapraszam Priv
Zwiewna bluzeczka
8.00 zł
XL / 42 / 14
zwiewna koszula bez rękawów, biała, z lekko prześwitującego materiału. na rękawach błyszczące naszycia, odpowiednia także dla osób o rozm...
zwiewna koszula bez rękawów
30.00 zł
XL / 42 / 14
Świetna bluzka marki Zanzea z haftowanymi kwiatami. Rozmiar z metki XL ale polecam też na duże L :) Czarna, wykonana z przeźroczystej s...
Bluzka z siateczki siateczka przeźroczysta z naszywkami haftami haftowana
20.00 zł
XL / 42 / 14
Różowa delikatna lejaca. Rozmiar z metki 14 ale dobre bardziej na 12
Bluzka Papaya
5.00 zł
XL / 42 / 14
W stanie idealnym. Rękawy wiązane - na ramionach rozcięcia.
Koszula rozcięcia na ramionach wiązanie krata turkus niebieski mięta oversize
15.00 zł
XL / 42 / 14
Stan idealny, nie ma wad. szerokosć: 2 x 54 cm , max 2 x 60 cm długosć: 59 cm TYLKO SPRZEDAŻ, WYSYŁKA 10 ZŁ. #bluzka #ecru #bluzkazew...
George bluzka ecru z przezroczystymi wstawkami
19.00 zł
XL / 42 / 14
Noszona.Na jednym z zdjęć ukazane jakby plamki mało widoczne ale sądzę że musiałaby być po prostu wyprana dobrze.Sprzedaje ponieważ zaleg...
Bluzka damska adidas
25.00 zł
XL / 42 / 14
Oryginalna bluzka z krótkim rękawem rozmiar XL ale fajnie wyglada jako oversize. Unisex! Nigdy nie noszona! Miękki materiał, super wykona...
Koszulka luźna oversize Calvin Klein krótki rękaw
35.00 zł
XL / 42 / 14
Koszulka polo z krótkim rękawem w pionowe pasy old school. Stan idealny.
Koszulka polo Levi's
58.00 zł
XL / 42 / 14
Bluzka w piękny wzor na topie.
Bluzka wielokolorowa
10.00 zł
XL / 42 / 14
Świetna czerwona bluzka, marki Amisu. Bardzo sexowny krój z chokerem przy szyi oraz ciekawymi paskami. Podkreśla atuty figury. Idealnie s...
Czerwona Sexy Bluzka Choker, Amisu
30.00 zł
XL / 42 / 14
C&A
Śliczna bluzeczka w paski, zakupiona w sklepie C&A. Prosty fason, u góry w jednolitym kolorze, z tyłu z wycięciem oraz ozdobną kokardką.F...
Bluzka w Paski Kokardka Oversize, C&A
20.00 zł
XL / 42 / 14
C&A
Biała bluzka, zakupiona w sklepie C&A. Prosty fason - oversize, krótki rękaw, z przody fajny tłoczony wzór. Idealna na różne okazje, prze...
Biała Tłoczona Bluzka T-shirt Prosta Oversize, C&A
5.00 zł
XL / 42 / 14
Mila cotton bluzeczka dlug 61cm szer pachy 59cm fajny wzur fajnie komponuje sie z dresami na zdjeciu wysylka 8zl
Bluzka xl
18.00 zł
XL / 42 / 14
Sprzedam koszulkę Adidas
Koszulka Adidas
15.00 zł
XL / 42 / 14
F&F
NIE WYMIENIAM SIĘ ---- #F&F #bluzka #blogerska #podwójna #duo #mgiełka #perelka Rozmiar L XL Jest luźna Nie przeswituje Podwójny materia...
#F&F #bluzka #blogerska #podwójna #duo #mgiełka #perelka L XL
16.99 zł
XL / 42 / 14
biała bluzka z baskinką George w idealnym stanie rozmiar 42 długosc 62 obw w biuscie bez rozciągania 102 obw w pasie 82 wysyłka 10zł
biała bluzka z baskinką George
18.00 zł
XL / 42 / 14
Stan idealny. Rozmiar z metki m ale jest to zdecydowanie xl. Wymiary: - szerokość pod pachami: 50cm x 2 - długość całkowita: 65cm
Label lab luźny t shirt koszulka xl xxl 42 44
5.00 zł
XL / 42 / 14
Stan idealny , tył dłuższy Wymiary na płasko : Dł.całkowita- tył 70 cm / przód 58 cm Pod pachami-53 cm x2
Mgiełka  kopertowa
15.00 zł
XL / 42 / 14
Rozmiar z metki XL dł. całk. 55 cm szer. pachy 52 cm wysyłka pol. 7 zl zwykły list na Twoją odpowiedzialność 3 zł
Biała bluzka krótka Sinsay shirt happens
6.00 zł
XL / 42 / 14
NIE WYMIENIAM SIĘ --- Mgiełka Ombre zwiewna pastelowe kolory Stan idealny Rozmiar z metki XL Piękna Wymiary Wysyłka List polecony Poczta ...
#ombre #mgiełka #cuuuudo #instagram #odcienie XL
16.99 zł
XL / 42 / 14

Vintedzianki szukały również


ze-ze, Bluzki z krótkim rękawem, Biały Bluzki z krótkim rękawem, ze-ze Bluzki z krótkim rękawem, Biały ze-ze Bluzki z krótkim rękawem