Reklamy
Przedmioty użytkownika (56)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Super spodnie z mankietami. Posiadają kieszenie, zapinane na suwak. Kolor pudrowy róż. Rozmiar 46, ale na 48 też będą dobre.
Spodnie  z mankietami
30.00 zł
XXXL / 46 / 18
Bluzka z rękawami a'la falbanka z suwakiem na tyle.Marszczona przy dekolcie. Długość 65cm, pas 116cm, dół 120 cm, od pachy do pachy 120 ...
Bluzka z  suwakiem na tyle
20.00 zł
XXXL / 46 / 18
Biała koszula z falbanką na plisie. Rękaw 3/4 z gumką. Z tyłu również wszyta gumką. Rozmiar 44 nie/46. Wymiary: długość 70 cm, rękaw 45cm...
Biala koszula
20.00 zł
XXXL / 46 / 18
Fuksjowa koszula rękaw 3/4 z kieszonką na piersi. Rozmiar 44. Wymiary : długość 67cm, rękaw 42cm, pas 120cm, dół 132cm, od pachy do pachy...
Koszula rękaw 3/4
20.00 zł
XXL / 44 / 16
Sukienka mała czarna. Była szyta więc trudno określić rozmiar. podaję wymiary: dł.92cm, pas 70cm, biodra 100 cm, od pachy do pachy 88. Ra...
sukienka "mała czarna"
30.00 zł
M / 38 / 10
Fajna zimowa kurtka na misiu. Przy rękawach ściągacz którego nie widać. Po bokach paseczki w celu regulacji. Polecam
zimowa kurtka
30.00 zł
XXXL / 46 / 18
Czarne koturny zapinane na rzepa. Bardzo wygodne. Idealne na jesień. Rozmiar 39. Polecam. Warto
Fajne  Czarne  Koturny
20.00 zł
39
Fajne koturny na platformie. Wyglądają jak pikowane. Z tyłu ozdobny motyw. Rozmiar 39. Polecam.
Fajne platformy na koturnie
20.00 zł
39
Fajna szara tunika lub sukienka z jednym ramieniem odkrytym a drugim w nietoperza. W pasie gumka oraz po bokach. Materiał uciągliwy. Brak...
Fajna szara tunika
20.00 zł
XXL / 44 / 16
Sukienka w idealnym stanie. Dekolt typu woda. Przedłużony stan z cekinami ( w tym miejscu jest gumka) dół szerszy. Z metki 44, ale na wię...
Czarna sukienka H&M
25.00 zł
XXL / 44 / 16
Fajne sandałki firmy New Look. Rozmiar 38. Polecam.
sandałki New Look
25.00 zł
38
Czółenka róż. 39. Kolor khaki jasny z wstawkami brązowymi. Bardzo wygodne. Polecam . Wymiana tylko na inne buty.
czółenka w kolorze khaki z brązem
25.00 zł
39
Sukienka firmy CDN .Cała na podszewce. Asymetryczny dekolt. Odcinana w pasie. Maskuje niedoskonałości przez materiał, który jest we wzory...
Sukienka firmy CDN
35.00 zł
XXL / 44 / 16
Fajna bluzeczka z górą z koronki z nitką która się mieni. Z tyłu zapinana na suwaczek. Można ją założyć do wielu stylizacji. Rozmiar 42-4...
Czarna bluzeczka z koronką
20.00 zł
XL / 42 / 14
Śliczne futerko zapinane na haftki których nie widać. Rozmiar 18 czyli 46. W stanie idealnym. Polecam gorąco.
Śliczne beżowe futerko
35.00 zł
XXXL / 46 / 18
Fajny płaszcz jeansowy na podszewce. Zapinany na guziki z paskiem. Można nosić z klapkami lub zapiąć pod samą szyję. Rozmiar 16, ale na 1...
Fajny płaszcz jeansowy
25.00 zł
XXL / 44 / 16
Bluzeczka na ramiączka z ozdobnym tyłem. Z tyłu na dekolcie dwie białe kokardy. Materiał z laycrą. Rozmiar L.
Bluzeczka na ramiączka z ozdobnym tyłem
12.00 zł
L / 40 / 12
Fajna bluzeczka w paski. Materiał z laycrą. Rozmiar 44. Kupiłam w Primarku .
Bluzeczka w paseczki
15.00 zł
XXL / 44 / 16
Beżowe krótkie spodenki z kieszeniami z przodu. Firmy Cherokee. Rozmiar 12 czyli 40. Więcej na priv.
Beżowe krótkie spodenki
14.00 zł
L / 40 / 12
Beżowa sportowa spódnica z suwakiem i kieszeniami z przodu oraz z tyłu. Bez metki więc oto wymiary : dł. 63cm, pas 43cm, biodra 54,5cm. ...
Beżowa sportowa spódnica
18.00 zł
XL / 42 / 14
Fajna beżowa spódnica z kieszeniami po bokach. Z przodu zapinana na suwak, z tyłu rozporek.Pasek ze szlufkami. Bez metki więc podaje wym...
Fajan beżowa spódnica z kieszeniami
20.00 zł
XL / 42 / 14
Męska wiosenna kurtka Nike na bawełnianej podszewce. Posiada dwie kieszenie zapinane na suwak. Rozmiar L. Noszona jeden sezon. W bardzo d...
Kurtka NIKE wiosenna
50.00 zł
L / 40 / 12
Spodnie prawie nowe. Bez śladów użytkowania. Rozmiar S. Materiał elastyczny. Tylko sprzedaż. Kolor khaki bardziej wyrazisty niż na zdjęci...
Rurki z suwakami SinSay
30.00 zł
S / 36 / 8
CCC
Fajne kozaki z zamszu. Posiadają suwak z tyłu, a wewnątrz misia przez co są bardzo ciepłe. Kupione w CCC. Rozmiar 39.
Fajne kozaki z CCC
30.00 zł
39
Fajny strój jak kto woli może być do ćwiczeń lub na basen. Wykonany jest z dobrego gatunku bawełny z laycrą. Rozmiar S kolor fioletowy - ...
Fajny strój do ćwiczeń lub na basen
20.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
W świetnym stanie
Bluzka rozmiar 44
25.00 zł
XXL / 44 / 16
Bluzeczka w kwiaty delikatny zwiewny material W biuscie 112 cm Dlugosc 71 cm
Bluzeczka XXL
65.00 zł
XXL / 44 / 16
stan idealny
basic bluzka na jesień
18.00 zł
XXL / 44 / 16
W świetnym stanie
Bluzka rozmiar 42/44
25.00 zł
XXL / 44 / 16
Sliczna dzianinkowa bluzeczka,jak wszystkie nasze rzeczy szyte w Polsce z dobrych materiałow
Bluzeczka
65.00 zł
XXL / 44 / 16
Koszulowa bluzka zakładana odkryte ramiona Hit bloger 44 XXL Bluzka w stanie idealnym, metki wycięte rozm. ok. 44 szerokość w biuście 6...
Koszulowa bluzka zakładana odkryte ramiona Hit bloger 44 XXL
39.00 zł
XXL / 44 / 16
Nowa z metkami bluzka oversize
Przepiękna bluzka włoska w panterkę
79.00 zł
XXL / 44 / 16
Posiadam do sprzedaży czarną bluzkę, sweterek zapinany od góry na guziki. Jak nowy
Czarna bluzka, sweterek XL/XXL
29.00 zł
XXL / 44 / 16
Posiadam do sprzedaży nową czerwoną bluzkę na długi rękaw w rozmiarze XL/XXL. Materiał rozciągliwy, dopasowujący się do ciała
Nowa czerwona bluzka XL/XXL
32.00 zł
XXL / 44 / 16
Posiadam do sprzedaży biała ozdobną bluzkę w rozmiarze 2XL/3 XL
Biała bluzka sweterek 2 XL/3 XL
35.00 zł
XXL / 44 / 16
Posiadam do sprzedaży bluzkę na długi rękaw w rozmiarze 2XL/3XL.
Bluzka rozmiar 2XL/3XL
15.00 zł
XXL / 44 / 16
PROSZĘ ROZWINĄĆ OPIS Sprzedam śliczną bluzkę w rozmiarze 44/46 (proszę sugerować się wymiarami, które podałam poniżej). Stylowa bluzeczk...
Bluzka damska z długim rękawem zdobiona haftem i koronką 44/46
38.00 zł
XXL / 44 / 16
Biała bluzka boho, koronkowe wstawki. Rozmiar: XXL, długość: 74 cm, szerokość biust: 67 cm, szerokość pas: 72 cm. Stan: idealny.
Białą bluzka boho koronka XXL 44
25.00 zł
XXL / 44 / 16
Cienka bluzeczka we wzory, ze ściągaczem na dole. Ubrana 2 razy. Dł.calkowita 60 cm Szerokość 56 cm Rękaw 54 cm
Bluzka we wzory
10.00 zł
XXL / 44 / 16
Bluzka w kwiaty z falbankami. Rozmiar: XXL, długość: 72 cm, szerokość biust: 60 cm, szerokość pas: 59 cm. Stan: idealny.
Bluzka w kwiaty falbanki XXL 44
25.00 zł
XXL / 44 / 16
Piękna nowa bluzeczka MEGI. Rozmiar z metki s/m ale jest o wiele większa Wymiary: biust 2 x 55 cm biodra 2 x 65/70 cm długość 70 cm 49 zl
Piękna tuniczka MEGI
49.00 zł
XXL / 44 / 16
Bardzo wygodna bluzka, według metki jest na rozmiar 44/46 ale myślę że bez względu na rozmiar wygląda dobrze. Wadą są wychodzące w niektó...
Bluzka w paski oversize
8.00 zł
XXL / 44 / 16
Rozmiar 44
Bluzka
38.00 zł
XXL / 44 / 16
Bluzka jest nowa z metką, wiec nie jest znoszona, ma jedynie drobne zaciągnięcie na rękawie (pokazane w zblizeniu na zdjęciu) i małą plam...
elegancka bluzka we wzory
19.00 zł
XXL / 44 / 16
Mam do sprzedania bordową bluzkę z aplikacją koronkową na dekolcie. Brak śladów użytkowania. Wymiary : długość całkowita 64 cm szerokość...
Bluzka rozmiar  44-46
30.00 zł
XXL / 44 / 16
✔️ NIE WYMIENIAM SIE ! ✔️ na przelew czekam max 2 dni Elegancka bluzka XXL roz z metki 3xl ale wypada na 2XL Polecam wysyłka 8zł więcej i...
Elegancka bluzka XXL
31.00 zł
XXL / 44 / 16
Poza tym, że wygnieciona to stan idealny. Brak plam, dziur, zaciągnięć, etc. :) Kw 9,50zł mini paczka
Bluzka r. 44/46
10.00 zł
XXL / 44 / 16
Stan bardzo dobry. Wymiary: ramiona: 40cm pachy: 55cm*2 pas: 51cm*2 długość: 62cm rękaw zewn: 58cm rękaw wewn: 44cm Skład materia...
Bluzeczka rozmiar 44
15.00 zł
XXL / 44 / 16
Bluzka bordowa z połyskiem odkryte ramiona 44 stan idealny wysyłka 9,80 pachy 55 cm x 2 rękaw od pachy 43 cm długość 62 cm 85 % Polies...
Bluzka bordowa z połyskiem odkryte ramiona 44
17.00 zł
XXL / 44 / 16

Vintedzianki szukały również


Różowy Bluzki z długim rękawem, Bluzki z długim rękawem