Reklamy
Przedmioty użytkownika (54)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Spodenki jak nowe bez wad. Dla mnie za duże niestety . Zapraszam
spodnie boyfriendy ripper
99.00 zł
M / 38 / 10
Nie zakladana fajna dla osob ktorym podobaja sie rzeczy marynarskie ;)
Kurteczka bluza marynarska
30.00 zł
S / 36 / 8
Super na lato kombinezon kremowy polecam s/m
Kombinezon kremowy bez ramiaczek
45.00 zł
M / 38 / 10
Nie zakladalam jej nie do mojej figury polecam wszystkim co lubia chodzic w jeansach
Kamizelka jeans polecam
30.00 zł
M / 38 / 10
Dostalam w prezencie jest jak nowa ;) uzyta moze 3 razy swietnie utrwala wloski
Maska do wlosow usztywniajaca
10.00 zł
Samonosny stanik nie uzyty ani razu folia pdklejona tylko do sprawdzenia mpzna go wykorzystac nie tylko jeden raz swietnie dopasowuje sie...
Samonosny stanik + ramiaczka przezroczyste
30.00 zł
M / 38 / 10
1.Maseczka do wlosow wieksze pol uzylam dwa razy super sie sprawdza wlosy sa po niej gladke nie elektryzuja sie ;) 2. Maseczki do twarzy ...
Avon maseczki ;)
10.00 zł
Zapraszam bluzka ma fajny materiał do tego jest wgl nie zniszczona dopasowuje sie do kazdego ksztaltu ciala . Zapraszam
Bluzeczka o fajnym kolorze !
35.00 zł
One size
Zapraszam sweterek jest fajny i ma wstawki nitki srebrnej dzieki czmeu nie jest taki nudny :) Jak NOWY !!
Szary sweterek
45.00 zł
One size
Zapraszam
Czarna na Lato !
35.00 zł
S / 36 / 8
Bluzeczka fajna na lato ! :)
Żółta bluzeczka na lato !
30.00 zł
S / 36 / 8
Fajna akurat na lato zapraszam !
Bluzeczka z Reserved na guziczki
30.00 zł
M / 38 / 10
Zapraszam bluzeczka kupowana w H&M
Zielona z H&M
25.00 zł
S / 36 / 8
Bluzeczka dopasowuje sie do kazdego kształtu ciala dzieki swojego fajnego materiału . Czerwony jest wyraźny bardzo :) Zapraszam Kupowana...
Bluzeczka z fajnego materiału ! Mexx
40.00 zł
S / 36 / 8
Wymiana lub sprzedaż
Brązowa Bluzka !
30.00 zł
S / 36 / 8
Zapraszam kupiona w H&M
Bluzeczka kolor Morski H&M
25.00 zł
M / 38 / 10
Zapraszam do wymiany lub Kupna z H&M
Bluzeczka kolorowa z H&M
30.00 zł
S / 36 / 8
Wymiana lub Kupno . Zapraszam
Bluzeczka !
30.00 zł
S / 36 / 8
Sweterk W paski niebiesko-biały jest bardzo wygodny i pasuje do każdych jeansow ;) Polecam
Sweterek w paski z cekinami
30.00 zł
S / 36 / 8
zapraszam do wymiany lub kupna . Ramoneska wgl nie zniszczona . Rozmiar na Metce S/M
Ramoneska czarna
70.00 zł
S / 36 / 8
Trampki kolor Khaki rozmiar 37 . raz zalozone polecam . Wymiana lub sprzedaż !:)
Trampki 37 Khaki
30.00 zł
37
pudrowy róż sweterek ażurowy ! bardzo cieply ;)
Sweterek-tunika Pudrowy róż
30.00 zł
One size
Śliczny ciepły sweterek . Zapraszam !
Zielony Limonkowy sweterek ażurowy
30.00 zł
One size
raz miałam na sobie 100% bawełny !
Tunika śliczna !
30.00 zł
S / 36 / 8
Czarna mało używana . Zapraszam . Jutro wstawie drugą :)
Ramoneska z ćwiekami
100.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
W swietnym stanie rozmiar uniwersalny biala lub czarna cena za 1 sztuke
Bluzka hiszpanka odkryte ramiona
25.00 zł
One size
Dla zaintersowanych możliwość podesłania dodatkowych zdjęć . . Do ceny przedmiotu należy doliczyć koszt wysyłki 11 zł - zawsze jeden ni...
Piękna czarna bluzka siateczka wiązana kokardka oversize
39.00 zł
One size
Zjawiskowe bluzeczki w panterkę Rozmiar uniwersalny ❤
Bluzeczki w panterkę
38.00 zł
One size
Stan idealny Rozmiar uniwersalny Wymiary: -między pachami 46cm -długość całkowita 63cm -długość rękawa od pachy 45cm Elastyczny materiał ...
Różowa mgiełka długi rękaw
10.00 zł
One size
Czarna bluzka a'la tunika z cekinami i koronką na plecach.
Bluzeczka a'la tunika z cekinami
10.00 zł
One size
pasujaca na XS S M L wysylka 11 zl priorytet
Piękna oversizowa koszula bluzka perełki hit
49.00 zł
One size
bluzka pasujaca na xs s m l
Piękna biała bluzka koronkowe wstawki oversize
39.00 zł
One size
Czerwona bluzka z sznurowanym tyłem. Bluzka założona tylko raz na chwilkę, jest jak nowa. Rozmiar uniwersalny (najlepiej na XS-S). List ...
Sznurowana bluzka
17.00 zł
One size
Witam,mam do sprzedania bluzkę z długim rękawem z napisem Your Self. Typ nietoperza. Pojedyncze diamenciki odpadły, jednak napisa nadal j...
Bluzka z długim rękawem
5.00 zł
One size
Błękitna bluzeczka z naszywkami. Rozmiar uniwersalny (polecam na M). Stan idealny. Długość ok 60cm Szerokość pod pachami ok 43cm Rękaw...
Bluzka z naszywkami
13.00 zł
One size
Bawełniana bluzka, biała, one size. Wysyłka 15 zł.
Bawełniana bluzka, biała, one size
49.99 zł
One size
Rozmiar uniwersalny Koszt wysyłki 11 zł
Bluzka pudrowa rękaw falbany
25.00 zł
One size
Nowa, pasuje na S/M/L +10
Pudrowy róż pastelowa bluzka hiszpanka falbana rękaw
30.00 zł
One size
Czarna obcisła bluzka. Przezroczyste rękawy.
Bluzka
18.00 zł
One size
Czarna bluza z lekkiego materiału z efektownym napisem. Rozmiar uniwersalny, będzie dobra na S i M. Idealna do spodni i spódnic! Można no...
Bluzka czarna napis Uni
20.00 zł
One size
Witam serdecznie, Do sprzedania mam wygodną bluzkę. Rozmiar uniwersalny, Kolor: beżowy, Skład: - 65% baweła, - 35% poliester. Ideal...
Beżowa bluzka + VIDEO!
19.00 zł
One size
Czarna bluzka z mężczyzną w kapeluszu i napisami. Zwężona przeze mnie. Prezentowana na M długość: 66cm szerokość od pachy do pachy: 40cm...
bluzka I'll rock you
29.00 zł
One size
Rozmiar uniwersalny
Bluzka
40.00 zł
One size
Rozmiar uniwersalny
Bluzka
35.00 zł
One size
Rozmiar uniwersalny
Bluzka
35.00 zł
One size
Rozmiar uniwersalny
Bluzka
45.00 zł
One size
Rozmiar uniwersalny
Bluzka
35.00 zł
One size
Rozmiar uniwersalny
Bluzka
50.00 zł
One size
Rozmiar uniwersalny
Bluzka
50.00 zł
One size

Vintedzianki szukały również


Brązowy Bluzki z długim rękawem, Bluzki z długim rękawem, Beżowy Bluzki z długim rękawem