Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która zwiększy Twój komfort korzystania z Vinted.
Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
#modna #oversize bardzo przyjemna bluzka, stan idealny, ja nosze s i tez fajnie wygladala + przesyłka
czarna bluzka New Yorker
18.00 zł
Uniwersalny
#fullcap #newera #nowyfullcap Sprzedam nowego fullcap'a, jedynie przymierzony, jest to nietrafiony prezent. Rozmiar 7, 55.8 cm
Fullcap NOWY nieużywany
50.00 zł
Inne
#czerwonasukienka #asos #koronka #wycięteplecy Sprzedam czerwoną sukienkę znanej marki ASOS, była ubrana 2 razy lecz nie posiada żadnych...
Czerwona sukienka Asos S/M
50.00 zł
36 / 8 / S
fajna mini, założona maksymalnie 3 razy, po czym stwierdziłam że jest za mała i więcej jej nie dotykałam. rozmiar z metki to S, będzie te...
czarna mini z falbankami
20.00 zł
36 / 8 / S
fajna szara bluzka, podkreślająca kobiece atuty, dobra na małe s lub xs
fajna szara bluzka
17.00 zł
36 / 8 / S
fajna dłuższa koszula w kratę idealna do legginsów, rozmiar uniwersalny
fajna koszula tunika
16.00 zł
Uniwersalny
Bluzka założona dwa razy dlatego jej stan oceniam jako idealny, nie posiada żadnych śladów użytkowania. z Metki jest to rozmiar s, ale bę...
szara bluzka z długim rękawem
20.00 zł
36 / 8 / S
Fajna i ciepła bluza z kapturem i z wizerunkiem Garfielda, posiada dwie kieszenie, ma małe zmechacenia na ściągaczach rękawów, ale są ode...
bluza z bajkową grafiką
20.00 zł
36 / 8 / S
fajna bluzka ze sklepu Yups, z metki jest to rozmiar S i ale moim zdaniem małe S/XS, bluzka noszona kilka razy, brak zaciągnięć i zmechaceń
biała bluzka z nadrukiem
15.30 zł
36 / 8 / S
bardzo fajna lekka sukienka w róże, rozmiar z metki to l/xl jednak moim zdaniem lepiej nadaje się na większe M :)
Dziewczęca sukienka w róże
18.00 zł
38 / 10 / M
bardzo fajna i wygodna bluzka, rozmiar z metki to M jednak fajnie będzie tez wyglądać na S
Bluzka w biało różowe paski
10.00 zł
38 / 10 / M
#wedding #dress #cute #dziewczęca #sukienka Śliczna sukienka w kwiaty, delikatna i zwiewna, uszyta na kształt lekkiej bombki, jest niezwy...
śliczna kolorowa sukienka
25.00 zł
36 / 8 / S
Bardzo fajna asymetryczna bluzka w panterke z przodu, niewielkie ćwieki przy dekolcie :)
Bluzka w panterke
6.84 zł
36 / 8 / S
bardzo fajna bluzka, z ciekawym nadrukiem z pluszu + wysyłka
bluzka z pluszowymi napisami
17.00 zł
36 / 8 / S
bardzo fajne rurki, niewiele razy noszone size: 28 length: 32 + przesyłka
Jeansowe spodnie rurki
9.00 zł
38 / 10 / M
bardzo ładna spódniczka, z dwoma kieszonkami :) + przesyłka
spódniczka Amisu, efektowna
22.00 zł
36 / 8 / S
#blogerska #worek #summer mieści a4, idealna na lato + przesyłka
biała torba worek Yups shopperbag
15.00 zł
rozmiar uniwersalny, bardzo fajnie wygląda do bardziej eleganckich zestawien + przesyłka
szary sweterek Camaieu
15.00 zł
Uniwersalny
modna bluzka, bardzo wygodna, rozmiar uniwersalny :) + przesyłka
brązowa bluzka zip
10.00 zł
Uniwersalny
rozmiar M, ale będzie też dobrze wyglądac na S + przesyłka
bluzka z  osiołkiem
4.71 zł
38 / 10 / M
#house #modna #lato rozmiar z metki to s, ale będzie też dobra na M :) + przesyłka
bluzka z nadrukiem House
17.00 zł
36 / 8 / S
bardzo ładna bluzeczka, rozmiar uniwersalny, dobra będzie na S/M/L :) + przesyłka
Fajna kremowa mgiełka
15.00 zł
Uniwersalny
bluzka noszona 2 razy :) rozmiar z metki to S ale dobra będzie też na xs + przesyłka
Różowa bluzka New Look
10.00 zł
36 / 8 / S
sweterek z krótkim rękawem typu mgiełka. rozmiar z metki to L/ XL, ale ja nosiłam jako S i też bardzo ładnie się prezentował :) + przesyłka
Kremowy lekki sweterek/ mgiełka
2.82 zł
Uniwersalny
Nie wymieniam się. Bluzeczka bez wad, posiada prześliczny nude kolor, ostatnio bardzo modny czym również będzie pasować do wielu stylizac...
Bluzka z rękawem 3/4, bezowa, nude, tan, basic, z wiązaniem na dekolcie
23.00 zł
Uniwersalny
Bluzeczki są idealne , ten sam model 🤗
Dwie identyczne bluzeczki rozcięcia
29.00 zł
Uniwersalny
Luźna bluzka w niebiesko białe paski
bluzka
10.00 zł
Uniwersalny
rozm uniwersalny z metki XS . lekkie zmechacenia os prania
limonkowa bluzka serduszko
25.00 zł
Uniwersalny
Niebieska koszulka z rękawem 3/4 i kieszonką. Założona moze ze 2 razy. Nie widac śladu użytku. Rozmiar M aczkolwiek jest luźna i pasuje r...
Niebieska bluzka oversize M New Yorker
15.00 zł
Uniwersalny
Z metki rozmiar L, ale ja (rozmiar XS/S) nosiłam ją jako oversize :) #newyorker #tiger #tygrys #siateczkanaplecach #oversize
Bluzka New Yorker z tygrysem, siatka na plecach
19.00 zł
Uniwersalny
Mam do sprzedania bluzkę marki new yorker, w kolorze granatowo- czarnym, rozmiar uniwersalny, idealnie pasuje na M, L, XL. Rękawki batman...
bluzka granatowa w paski .over size
13.00 zł
Uniwersalny
Bluzka New Yorker stan bdb,rozmiar z metki S ale według mnie jest bardzo uniwersalna i lużna,,na dole oraz przy rękawach ściągacze.Plus w...
Bluzka luźna New Yorker
10.00 zł
Uniwersalny
Rozmiar z metki XS, jednak jest oversize Rękawy 3/4 #newyorker #tumblr #paski #paskipoziome #granatowo_czarna #bluzkaoversize #asymetrycz...
Asymetryczna bluzka w paski #newyorker
20.00 zł
Uniwersalny
ślicza koronkowa bluzeczka z metki M ale bedzie dobre na S i rowniez L
koronkowa czarna śliczna bluzeczka
26.99 zł
Uniwersalny
bardzo mocny kolor różu z chińskimi znakami rękawy raczej dopasowane ale całość oversize
różowa bluzka oversize
5.00 zł
Uniwersalny
bluzka new yorker, i leginsy
Bluzka new yorker
Uniwersalny
Szara bluzeczka new yorker rozmar M ale wydaje mi sie ze jest to rozmar uniwersalny , od S do L :) 8 zł
Szara bluzeczka
27.00 zł
Uniwersalny
Mgiełka we wzory z szarymi wstawkami marki New Yorker. Rozmiar z metki to "L" , ale jest to klasyczny OVERSIZE w przypadku sprzedaży pac...
Koszulka Mgiełka Oversize New Yorker
18.00 zł
Uniwersalny
bluzeczka w panterkę miętowo-brązowo-czarna, materiał rozciągliwy, stan bardzo dobry, na rękawkach lekkie marszczenia. Rozmiar z metki L ...
bluzeczka w panterkę
15.00 zł
Uniwersalny
przepiekan kolorowa bluzeczka bez ramion, kolory ma rewelacyjne wysyłka 6zł :)
bluzeczka kolorowa
20.00 zł
Uniwersalny

Vintedzianki szukały również


New Yorker, Czarny New Yorker Bluzki z 3/4 rękawami, New Yorker Bluzki z 3/4 rękawami, Bluzki z 3/4 rękawami, Czarny Bluzki z 3/4 rękawami