Reklamy
Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (31)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Sprzedam piekna rozkloszowana sukienke srebrno czarna bardzo fajnie sie uklada stan oceniam na idelany zalozona tylko na studniowke rozmi...
Srebrna sukienka
80.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam biala bransoletke perelki polecam
Biala bransoletka perelki
4.99 zł
Sprzedam czarnego case gumowy do sansunga j1
Case samsung j1
9.99 zł
Sprzedam fajny mlodziezowy portfel w serduszka house polecam
Bialy portfelik
12.99 zł
Sprzedam fajny duzy portfel stan idelany polecam
Portfel w centki
14.99 zł
Sprzedam krotki sweterek dziurkowany w modnym kolorze ;)
Rozowy sweterek
17.99 zł
S / 36 / 8
Sprzedam fajna bluzeczke na ramiaczkach atmosphere wymiary dlugosc 56 cm szerokosc 40 cm
Bluzeczka na ramiaczkach
9.99 zł
S / 36 / 8
Sprzedam piekna bialo czarna kolie ze zlotym lancuszkiem stan idelany polecam
Bialo czarna kolia
14.99 zł
Sprzedam bransoletke z perelek z wisiorkiem zlotym polecam
Biale perelki bransoletka
9.99 zł
Sprzedam naszyjnik i bransoletke z bialych perelek idelany stan polecam
Perełki
12.99 zł
Sprzedam fajny sweterek idelany na wiosne stan idelany polecam wymiary dlugosc 68 cm szerokosc 43 cm
Bezowy dziurkowany sweterek
24.99 zł
M / 38 / 10
Szara bluzeczka z napisami stan idelany wymiary dlugosc 60 cm szerokosc 37 cm polecam
Szara z nadrukiem
9.99 zł
S / 36 / 8
Wymiary dlugosc 52 cm szerokosc 36 cm polecam
Jasnorozowa bluzeczka
9.99 zł
S / 36 / 8
Sprzedam biala bluzeczke z 3/4 rekawem stan bardzo dobry polecam rozmiar S
Biala bluzeczka
12.99 zł
S / 36 / 8
Sprzedam fajna bransoletke na rzemyku z krzyzykiem polecam
Bransoletka na rzemyku
4.99 zł
Sprzedam dwie piekne bransoletki na gumce rozmiar uniwersalny polecam
Bransoletki
14.99 zł
Sprzedam 3 pierscionki rozmiar uniwersalny polecam
Komplet pierscionkow
14.99 zł
F&F
Sprzedam nienoszona biala bluzeczke z sliskiego materialu jedyna wada jest mala skaza na przodzie widoczna na zdjeciu lecz nie rzuca sie ...
Biala bluzeczka z kwiatami
19.99 zł
M / 38 / 10
Sprzedam bardzo fajna bluzeczke z dlugim rekawem w paseczki noszona lecz w super stanie polecam wymiary dlugosc 61 cm szerokosc 40 cm
Bluzka w paski
15.99 zł
S / 36 / 8
Sprzedam piekna bluzeczke na ramiaczkach stan idelany wymiary dlugosc 56 cm szerokosc 32 cm
Biala elegancka bluzeczka
14.99 zł
S / 36 / 8
Sprzedam dwie paletki wkretek polecam ;)
Kolczyki
9.99 zł
Sprzedam dwie bransoletki z szarym rzemykiem nie zniszczone polecam
Komplet bransoletek
12.99 zł
Sprzedam biala bluzeczke z napisami stan idelany rozmiar S dlugosc 55cm szerokosc 39 cm
Biały basic z napisami
14.99 zł
S / 36 / 8
Sprzedam cudowna koszule Reserved w bardzo modnym kolorze stan idelany polecam rozmiar M dlugosc 62 cm szerokosc 43 cm
Piekna brzoskwiniowa koszula
24.99 zł
M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Fajna luźna bluzeczka, nowa
Fajna bluzka koszulowa
35.00 zł
S / 36 / 8
Siwa bluzka z pepco
Siwa bluzka
16.00 zł
S / 36 / 8
-50% na drugą, tańszą rzecz przy obserwacji profilu :) (*) Bluzka w stanie idealnym. Z metki rozmiar M, jednak proszę kierować się wymia...
pudrowa bluzka koronka przy dekolcie mgiełka rękawy szyfonowe asymetryczna s m pudrowy róż
18.99 zł
S / 36 / 8
Biała bluzka w paski, z różowymi wstawkami, założona raz, stan idealny.
Biała bluzka
25.00 zł
S / 36 / 8
Stan bardzo dobry
Zwiewna bluzka z dłuższym tyłem
12.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka raz ubrana pudrowy róż rekaw 3/4
pudrowy róż bluzka rekaw 3/4
10.00 zł
S / 36 / 8
Różowa koszulka została zakupiona w Pepco. Jest nowa ale bez metki.
Różowa koszulka
25.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam w stanie idealnym jasnoróżową bluzkę. Rozmiar 36. Polecam!
Różowa bluzka.
25.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka ala nietoperz marki 'Pepco' Rękawy 3/4 Rozmiar s/m Więcej informacji na priv Zapraszam ☺
Bluzka kolorowa Pepco
15.00 zł
S / 36 / 8
Ładnie leży, prawie nie noszona
różowa bluzka z rękawami typu nietoperz
20.00 zł
S / 36 / 8
Rozmiar xs lecz Ja noszę s i leży ok, rękaw 3/4, zipy po bokach
Bluzeczka w paseczki, zip rękaw 3/4
S / 36 / 8
+koszty przesyłki
Biała bluzka z koronkowym kołnierzem
8.00 zł
S / 36 / 8
Witam! Sprzedaję cienką bluzkę w kolorze pastelowej mięty. Rękawki są mgiełkowe, 3/4. Kołnierzyk i zakończenie rękawów jest wykonany z cz...
Miętowa bluzeczka z kołnierzem
8.00 zł
S / 36 / 8
Lawendowa bluzka z koronkowym prześwitem na plecach, ma dwie małe ledwo widoczne dziurki z przodu (spokojnie da sie je zaszyć i nie bedą ...
Lawendowa bluzka z koronką na plecach
8.00 zł
S / 36 / 8
Bluzeczka z 3/4 rękawem z PEPCO. Rozmiar S.
Bluzka biała w paski
5.00 zł
S / 36 / 8
Mam na sprzedaż bluzkę typu ,,nietoperz,,, z dłuższym tyłem, w czarno-białe paski z rękawami 3/4. #3/4 #paski #nietoperz #black #white
Bluzka w paski
20.00 zł
S / 36 / 8
Rewelacyjna bluzka nietoperz, sweterek cienki - mgiełka. Przy dekolcie skórzana lamówka. Bardzo ładnie leży ;)
sweterek mgiełka nietoperz skórzana lamówka skóra kwiaty
8.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka w kolorze niebieskim, stan nowy, rozmiar 36. Cena za przesyłkę to 6,50 zł
Bluzka rozmiar 36
30.00 zł
S / 36 / 8
#asymetrzyczna #bluzka #muathave Asymetryczna bluzeczka z 3/4 rekawkiem
Asymetryczna bluzeczka S
17.00 zł
S / 36 / 8
#bluzeczka #baskinka #size36 #size34 #rozmiar36 #ladna#szara
Bluzeczka z baskinka Pepco
7.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka 3/4 rękaw. Dokładne wymiary na priv. +wysyłka(przesyłka polecona ekonomiczna) TYLKO SPRZEDAŻ!
Bluzka 3/4 rękaw
12.99 zł
S / 36 / 8
ciemna bluzka z dlugim rekawem z bialymi napisami nie wymieniam sie przesyłka: ekonomiczna- 6 zl polecona- 10 zl
ciemna bluzka pepco
10.00 zł
S / 36 / 8
Mam do sprzedania bluzkę z rękawem 3/4 . Nie jest zniszczona . Koszt wysyłki 8 zł
Bluzka rękaw 3/4
20.00 zł
S / 36 / 8
#różowa #bluzka #bluzeczka #napis #napisy_z_przodu #napisy #znapisem #blogerskie #blogerska WITAM Mam na sprzedaż różową, pastelową bluz...
Różowa bluzka z napisem
15.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Pepco, Bluzki z 3/4 rękawami, Pepco Bluzki z 3/4 rękawami, Biały Bluzki z 3/4 rękawami, Czarny Bluzki z 3/4 rękawami, Biały Pepco Bluzki z 3/4 rękawami, Czarny Pepco Bluzki z 3/4 rękawami