Reklamy
Przedmioty użytkownika (46)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Sprzedam plaszczyk
Sprzedam krotki płaszczyk jesien nawet zima jest letki
10.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam czapkie
Sprzedam fajna czapkie na zime nowa
20.00 zł
One size
H&M
Sprzedam czarny płaszcz
Sprzedam plaszcz jesień i zima polecam roz.z metki 40 ale to bardziej 36/38
20.00 zł
L / 40 / 12
Sprzedam fajną bluzeczke
Sprzedam koszulke bluzke czarna raz założona
15.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam fajną szarą spódniczke
Sprzedam szarą spódniczke materiał elastyczny
5.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam nową peruke kupiona za 277zl lub wymienie sie na inna lub cos innego
Sprzedam nową peruke jasny bląd
45.00 zł
Sprzedam sary golf
Sprzedam szary golf jak nowy z krótkimi rękawami
5.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam fajną krótka sukienkie fajnie prezentuje sie z marynarką lub rozpinanym sweterkiem
Sprzedam nowa bez metek krótka sukienka kupilam ja tu ale zamala
10.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam włoskie brązowe botki
Sprzedam botki włoskie z malym obcasem
10.00 zł
37
Sprzedam
Sprzedam czarna bluzke mgielka
5.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam czarna bomberke
Sprzedam kurtkę bomberke jesień i zima
15.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam bluzkę biala a góra z siateczki z metki roz.xl ale bardziej uniwersalny od 36/42
Sprzedam nową bluzeczka firmowa
5.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam sukienkę
Sprzedam fajną sukienkie jest nowa material elastyczny
10.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam ciepły sweter szary
Zapinany szary sweter ciepły z metki roz.L ale pauje na 36/38
5.00 zł
L / 40 / 12
Sprzedam fajną kurteczkie 20zł z wys.zwykłym priorytet
Sprzedam fajną kurteczkie kupiłam ją tutaj ale okazała sie za mala jest leciutka jest z materiału
20.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam czarne sandalki
Sprzedam czarne sandałki z wysylką 40zl
30.00 zł
37
Sprzedam fajna spodniczke sprzedaje bo nie wejdę
Sprzedam z materiału cienkieku spodniczke krótka z kieszeniami zapinana na zamek i guzik
10.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam gumowe buty w sam raz na deszcz okazały się za małe
Sprzedam granatowe buty gumowe
6.00 zł
36
Sprzedam sukienkie
Sprzedam fajną sukienkie krótka na lato cienki materiał
10.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam komplet
Sprzedam komplet bluzeczka z new look i spodenki czarne dresowe
20.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam spodnie firmy new look
Sprzedam elastyczne spodnie rurki roz.z metki34 kupiłam na vinted miały być 36
20.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Sprzedam baleriny roz.37 ale ja mosze 36 i też pasują
Sprzedam nowe baleriny ciemny fiolet z materiały
10.00 zł
37
Sprzedam krótka sukienkie
Sprzedam krótka sukienkie roz.38 ale to bardziej36
10.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam fajny plaszczyk cienki
Sprzedam fajny plaszczyk na wiosne i lato rekawy 3/4
15.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam
Sprzedam fajne czarne buciki na malutkim obcasie
15.00 zł
36
Podobne rzeczy
Stanik materiałowy z koronka, regulowane raniaczka, sexy, rozmiar XS/S ☺️ polecam, kupilam, ale za maly, bez wad ☺️ oderwalam metki
Stanik
6.00 zł
75A & AA
NOWY biustonosz z cwiekami. Stan jak na zdjęciach. +10zl
Biustonosz NOWY
20.00 zł
75A & AA
Brak metek wewnętrznych, rozmiar 75a. Szerokość pod biustem ok 29cm x 2 Długość z ramiączkami ok 29 cm Wielkość miseczki ok 14,5cm Ty...
Czarny koronkowy biustonosz soft bra koronka czarny stanik 75a
30.00 zł
75A & AA
Stanik wygodny,a w dodatku elegancki. #polecambowarto #stanbardodobry #nowebezmetek #elegant
Biustonosz koronka w kwiaty z zawieszka sercem
10.00 zł
75A & AA
Ubrany raz do przymierzenia. Polecam jednak na mnie za mały ;/ pięknie sie z tylu prezentuje.
Biustonosz
15.00 zł
75A & AA
Hej ! Mam na sprzedaż dwa biustonosze samoprzylepne idealne na lato, aby eksponować gołe plecy, biustonosze posiadają wewnątrz miseczek s...
Staniki samoprzylepne gole plecy miseczka A nowe beżowy i czarny
89.00 zł
75A & AA
Koronkowy biustonosz z chookerem na szyje
Koronkowy biustonosz
25.00 zł
75A & AA
3 piękne staniki. Rozmiar 70 A. Nowe ani razu nie ubrane.
Staniki
35.00 zł
75A & AA
Witam, mam na sprzedaż nowe staniki rozmiar 70 A. Sa nowe z metkami. Za 3 zapłaciłam 10€. Więcej zdjec w wiadomości prywatnej
Staniki
35.00 zł
75A & AA
Piękny biustonosz firmy Ravage. Rozmiar 75A
Zdobiony biustonosz Ravage
40.00 zł
75A & AA
Szary koronkowy biustonosz S. Nowy, nie noszony z metka. Polecam
Szary koronkowy biustonosz S
20.00 zł
75A & AA
Biustonosz koronkowy, w kolorze morelowym/cuelistym, stan idealny, nie noszony. Rozmiar XS/75A
Morelowy biustonosz koronkowy
10.00 zł
75A & AA
Mam do sprzedania nowy stanik cena przesylki 8zl
Nowy stanik!
15.00 zł
75A & AA
Sprzedam czarny, koronkowy biustonosz z regulowanymi ramiączkami. Będzie dobry na rozmiar A i B. Do podanej ceny należy doliczyć wysyłke ...
Biustonosz
18.00 zł
75A & AA
Mam na sprzedaż czarny oraz biały stanik koronkowy oba są takie same i posiadają metki niestety od czarnego odpadła okazały się na mnie z...
Koronkowy stanik czarny/biały
20.00 zł
75A & AA
Mam do sprzedania nowe ramiaczka cena przesylki 6zl
Nowe ramiaczka do biustonosza
10.00 zł
75A & AA
Nigdy nie noszony, ogrinalnie zapakowany. Wysyłka GRATIS !!!
Biały biustonosz
29.00 zł
75A & AA
Sprzedam uroczy, czarny koronkowy staniczek :) Realistycznie myślę, że to rozmiar S (dlatego jest za mały na mnie 😅). Bez rozciągania ma ...
Czarny koronkowy stanik staniczek bralette
15.90 zł
75A & AA
Polecam
 Nowy biustonosz w centki
4.00 zł
75A & AA
Sprzedam zestaw biustonoszy w rozm.75 A w stanie idealnym i bardzo dobrym. Możliwość wysyłki rejestrowanej.
Biustonosze zestaw rozm.75 A
25.00 zł
75A & AA
Mam do sprzedania czarny stanik w rozmiarze 74A Stan bardzo dobry
Czarny biustonosz 75A
6.00 zł
75A & AA
Stanik koronkowy 75a polecam jest cudowny nowy z metka
Stanik koronkowy
10.00 zł
75A & AA
Czarny koronkowy staniczek, rozmiar dopasowuje się pisze 75 A ale ja mam 70 B i też jest ok :)
Koronkowy staniczek
15.00 zł
75A & AA
Nowy czarny stanik, zapraszam :)
Czarny koronkowy stanik
15.00 zł
75A & AA

Vintedzianki szukały również


Inna, Biustonosze, Inna Biustonosze, Czarny Inna Biustonosze, Czarny Biustonosze