Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Dostosowujemy się do Twoich potrzeb jeszcze bardziej
28. November 2016

Znalezienie upragnionej rzeczy w Katalogu z milionami przedmiotów nie jest łatwe. Wzięliśmy Wasze sugestie pod uwagę i znaleźliśmy rozwiązanie. Nowa funkcja sortowania ułatwi przeglądanie Katalogu i wyszukiwanie prawdziwych perełek dopasowanych do Twoich potrzeb.

Teraz możesz przeglądać Katalog i sortować wyniki wyszukiwań według:
• Trafności wyszukiwań
• Cena: od najwyższej do najniższej
• Cena: od najniższej do najwyższej
• Nowości

Od upragnionych rzeczy będzie dzieliło Cię tylko jedno kliknięcie. 

Dla Sprzedających również mamy dobre wiadomości. Czy kiedykolwiek podczas dodawania oferty zdarzyło Ci się przerwać tworzenie opisu i przez to trzeba było zaczynać od nowa? Koniec z tym! Teraz możesz zapisywać szkice swoich ofert i dodawać je później. Wersje robocze możesz edytować i za pomocą aplikacji mobilnej, i za pomocą przeglądarki www.

Newsy od Vinted
02. November 2016

Chcemy się z Wami podzielić newsami dotyczącymi ogłaszania nowych funkcji i zmian na Vinted. Oto kilka istotnych informacji:

  1. Od teraz wszystkie oficjalne ogłoszenia i informacje dotyczące nowych funkcji znajdziecie na naszej stronie Aktualności (O Vinted >> Aktualności). To pomoże Wam szybko znaleźć wszelkie nowości. Najnowsze informacje będą znajdowały się na górze, a starsze będą w archiwum. Dodatkowo, będziecie mieć możliwość zostawić nam swoją opinię prosto z Aktualności, klikając na przycisk i uzupełniając krótką ankietę.
  2. Nasze Centrum Pomocy będzie miejscem pierwszego kontaktu dla wszelkich pytań dotyczących Vinted. Znajdziecie tam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, ponadto ulepszamy je każdego dnia i dodajemy nowe tematy. W przypadku, gdy nie znajdziesz potrzebnej informacji lub Twoja sprawa wymaga szczególnej uwagi, zawsze możesz skontaktować się z Zespołem Pomocy poprzez przycisk “Napisz do nas” pod wybranymi tematami.
  3. Zespół Pomocy nie będzie już odpowiadał na pytania poprzez forum, zaczynając od 5 listopada. Wiemy, że forum jest dla Was super ważne i nadal pozostanie platformą do kontaktu między Vintedziankami. Ponadto na stronie głównej nie zobaczycie już okna z najnowszymi tematami po prawej stronie (korzystając z Vinted w przeglądarce), jednak będzie nadal widoczne, gdy klikniecie w forum.

Aby Vinted działało sprawniej, musimy wprowadzić te zmiany.