Reklamy
Przedmioty użytkownika (83)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 40% zniżki
Sprzedam śliczny brązowy płaszczyk z Vero Mody, rozmiar S. Stan bardzo dobry, jedynie guziki można delikatnie pozszywać bo sie poluzowały...
Płaszcz jesienny brązowy Vero Moda S
100.00 zł
S / 36 / 8
Śliczne spodenki marki Top Shop, ubrane zaledwie raz, metki bezmyślnie ucielam. Niestety na mnie okazały się za małe. Rozmiar 26, W66cm. ...
Szorty Top Shop przetarcia blogerskie XS S
77.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam zestaw lakierów imitujących hybrydę, utrzymywały sie u mnie tydzień. Kupiłam sobie zestaw do hybryd i dlatego nie jest mi juz po...
Sally Hansen lakiery niby hybrydowe
29.00 zł
Sprzedam nieużywaną prostownicę amerykańskiej firmy Proliss, model Jet. Jest w świetnym fioletowym kolorze :) nieudany prezent, ponieważ ...
Prostownica Proliss Jet USA  fioletowa
80.00 zł
Oryginalny perfumowany żel pod prysznic i body lotion. Mam perfumy jednak te dodatki są mi zbędne. Śliczne pachną nowym Dolce :) polecam!...
Dolce&Gabbana Dolce żel pod prysznic i lotion perfumowany
47.00 zł
Mam do sprzedania śliczne skórzane traperki Bata. Skóra jest bardzo dobrej jakości w kolorze niebieskim ze wstawką w kratkę. Stan jak na ...
Trapery traperki Bata buty zimowe 36
128.00 zł
36
Bluza z działu męskiego, ale wg mnie uniwersalna i tez fajnie wyglada na kobiecej sylwetce. Rozmiar M. Stan oceniam na dobry ze względu n...
Zara bluza łańcuchy blogerska M
54.00 zł
M / 38 / 10
Świetne spodnie z zary zakupione na Allegro, niestety na mnie okazały sie za duże. Ćwieki w kolorze złota fajnie sie prezentują, zachęcam...
spodnie czarne black ćwieki 40 L rurki
51.00 zł
L / 40 / 12
Śliczne legginsy z motywem kwiatowym. Wysyłka 10 zł. Stan dobry, lekkie zmechacenia, ale nie ma zadnych dziur itp. Mozna je przelecieć ma...
Legginsy S M kwiaty floral Atmosphere
24.00 zł
M / 38 / 10
Śliczna mgiełka marki KappAhl w stanie idealnym, założona dwa razy. Idealna na imprezę! Rozmiar z metki to XS ale ja nosze S lub M i tez ...
Mgiełka czarna XS S
30.00 zł
XS / 34 / 6
Super szpilki na specjalne okazje. W stanie bardzo dobrym, byłam w nich jedynie na studniówce. Polecam! #zara #zarabuty #platformy #plat...
Szpilki Zara 37 platforma gold złote
65.00 zł
37
Śliczne buty marki Nine West, rozmiar 37. Założone zaledwie 3 razy na imprezę. Idealne na wesele, bardzo wygodne, sama przetańczyłem w ni...
Nine West czarne platformy buty na obcasie 37
85.00 zł
37
Różowy strój kąpielowy w rozmiarze S, stan bardzo dobry. Śliczne koraliki ktore mozna odpinać. Majtki i góra rozmiar S, nie wiem jaka dok...
Śliczny strój kąpielowy atlantic S różowy Pink
34.00 zł
S / 36 / 8
Nietrafiony prezent, nie chce zeby leżały w szafce bo i tak nigdy ich nie użyje. Dezodorant w wersji +50% oraz perfumy dezodorant natural...
C-Thru zielony perfumy i duży dezodorant
20.00 zł
Buty w stylu sportowym marki Bata, rozmiar 37. Stan oceniam na dobry, były chwile używane ale jak widać nie ma żadnych większych zaplamie...
Bata buty skórzane 37 beżowe nude
50.00 zł
37
Buty sportowe marki Nike z różowym znaczkiem, rozmiar dokladnie 38 i 2/3. W stanie dobrym, sa przetarcia wewnątrz w miejscu gdzie sa piet...
Nike buty sportowe 39
40.00 zł
38
DC
Oldschoolowe buty skate marki DC, rozmiar 38. Wg mnie sa w bardzo dobrym stanie, drobne przetarcia na zamszu, lecz taka juz natura materi...
Buty skate Oldschool DC
65.00 zł
38
Spodenki w pięknych pastelowych kolorach, ale niestety juz na mnie za małe :( fajny sportowy materiał, może być wykorzystywany do wody ja...
Spodenki surf Hawana M diverse
28.00 zł
M / 38 / 10
Śliczna koszulka z motywem miasta Paryż :) rozmiar z metki S ale wg mnie takie łamane M na S. Używana moze z dwa razy, jakoś nie mogę nig...
Primark Atmosphere Tank Top S M bluzka koszulka
30.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo ładna bluzka z kwiatami na ramiączkach, rozmiar z metki XS ale jest bardzo rozciągliwa. Drobne przetarcia w materiale. #bluzka #bl...
Biała bluzka new yorker S XS kwiaty
15.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Spodnie 3/4, idealne do ćwiczeń. Wykonane z przewiewnego materiału. Polecam! Przesyłka 10 zł. #spodnie #legginsy #legginsy38 #black #spod...
H&M sportowe spodnie legginsy M
23.00 zł
M / 38 / 10
Śliczna krótka bluzeczka marki top shop. Sprzedaje ponieważ nigdy nie miałam okazji jej ubrać, ale prezentuje się nieziemsko :) rozmiar ...
Crop top krótka bluzka top shop S M
35.00 zł
M / 38 / 10
Delikatna koszulka marki Pimkie, brak rozmiaru na metce, ale wg mnie to M ka lub L ka. Wzorek konarów drzew. #pimkie #pimkie38 #koszulka ...
Pimkie koszulka drzewa M L
20.00 zł
M / 38 / 10
Fajny oldschoolowy t shirt pasujący dobrze z jeansami. Rozmiar S/M. Przesyłka 10 zł. #tshirt #oldschool #shirt #navy #bluzka #boyfriend
Tshirt oldschool S M
18.00 zł
M / 38 / 10
Śliczna krótka bluzeczka, swietnie nadaje sie do spodni z podwyższonym stanem. Należy prac ręcznie ze względu na brokat. Troche pomięta b...
Top shop glitter top S
40.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Fake kolczyki septum do nosa, zakupione w primarku. Cena 8 zł za dwa.
Fake septum do nosa
8.00 zł
Mam na sprzedaż zestaw trzech kolczyków septup. NOWE, Nieużywane. Koszt przesyłki 5 zł 😊
Septum
8.00 zł
#choker #beżowy #beżowychoker
Beżowy choker ze złotą przywieszką
7.00 zł
5zl + wysyłka
Czarny chocker z wiązaniem primark
5.00 zł
chętnie pozbędę się kilku ozdób, zakupione w Primarku lub na Aliexpress. Podaję cenę przykładową. Cenę możemy ustalić w zależności od prz...
Ozdoby, biżuteria
20.00 zł
Chockery dwa identyczne czarne. Rozmiar : uniwersalny, Chyba ;Primark(Nie jestem pewna ) 10PLN Za jeden Do ceny trzeba doliczyć ok.10/1...
Chockery dwa identyczne
20.00 zł
Podana cena za oba chokery. Pytania priv
Chokery
16.00 zł
20 sprzedam
Zawieszki
20.00 zł
Mam do sprzedania ozdobną "przypinkę" do kołnierza. Była kupiona w UK za £4. Nigdy nie noszona. W razie pytań proszę o kontakt :) miłego ...
Ozdoba do kołnierza Zara H&M
8.00 zł
Przesyłka ekonomiczna 6zł
Naszyjnik na sznurku
10.00 zł
Naszyjnik z dużych białych kulek przypominających perły, kupiony w Primark w Londynie kilka lat temu. Długość naszyjnika (od pierwszej k...
Naszyjnik z dużych pereł
5.00 zł
Bransoletki
Zestaw bransoletek
15.00 zł
Zawieszka w krztalcie łezki z napisem pease
Choker z zawieszka
8.00 zł
Z jednej strony zamszowy a z drugiej skórzany.
Dwustronny choker
12.00 zł
Sprzedaję nowe bransoletki z Primarka. Zestaw 8 sztuk. Bardzo ładne, subtelne zdobienia. Zapraszam na inne moje ogłoszenia. Polecam: )
Bransoletki Primark
12.00 zł
Nowe chokery, komplety
Złote chokery
15.00 zł
Nowe kolczyki do noska
Fake septum
15.00 zł
Nowy kupiony w Primarku w Berlinie Kryształek zmienia kolor pod wpływem temperatury(taki bajer)🌈 Cena podana z wysyłką
Chocker z półksięzycem tasiemka welurowa vintage retro goth lolita
20.00 zł
W zestaw wchodzą: 3 długie naszyjniki, kolczyki koła, 2x pierścionek złoty, 2x chokery (złoty i rzemykowy), 4x bransoletki i wsuwka do wł...
Zestaw biżuterii: naszyjnik, pierścionek, krzyż, korale, choker, bransoletka
40.00 zł
Naszyjnik primark Nigdy nie noszony Stan idealny
Naszyjnik primark
5.00 zł
Nowe, z metką z PRIMARKA, idealne na lato, modne kolory
Bransoletki na lato
10.00 zł
Jedna z klamer się rozpina wiec trzeba nad nią popracować. Możliwość negocjacji ceny. Poza tym wyglada zjawiskowo ! Odbiór wyłącznie oso...
Naszyjnik Primark
17.00 zł
Jw #naszyjniki #hit
Duzy naszyjnik
5.00 zł
WYMIANA NA UBRANIA PASUJĄCE NA ROZMIAR M/L/małe XL, BUTY ROZMIAR 39/40 (WKŁADKA 25,5CM) LUB CIEKAWE DODATKI. Fajny, krótki masywny naszy...
Złoty gruby krótki naszyjnik Primark HIT!

Vintedzianki szukały również


Beżowy Inne biżuteria, primark, primark Inne biżuteria, Inne biżuteria, Beżowy primark Inne biżuteria