Reklamy
Przedmioty użytkownika (34)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 50% zniżki
Sukienka założona była tylko raz, stan idealny. Materiał piankowy, idealnie sie układa. Na metce rozmiar 34 ale bedzie tez dobra na 36. M...
Rozkloszowana sukienka piankowa bez ramiączek
45.00 zł
XS / 34 / 6
W stanie idealnym. Suwak z boku. Elementy skory ekologicznej. Rozciągliwa. Dobre tez bedzie na XS oraz M. Prosze o doliczenie ceny za w...
Czarna obcisła krótka spodnica, elementy skory ekologicznej
25.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Kombinezon jest nienoszony. Na metce 32 ale zaznaczam 34, bo rozmiar jest nieadekwatny. Dobre tez bedzie na S. Prosze o doliczenie ceny...
Kombinezon granatowy z gumka
35.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Sukienka w idealnym stanie z regulowanymi ramiączkami. Gumka w pasie. Na metce 34, ale bedzie dobre tez spokojnie na S i M. Prosze o d...
Sukienka kwiaty
30.00 zł
XS / 34 / 6
Koszula w bardzo dobrym stanie. Oprócz kropki (zaznaczonej na zdjeciu) nie widac śladów użytkowania. Z metki rozmiar 34 ale bedzie tez d...
Koszula z kołnierzykiem pastelowy róż
35.00 zł
XS / 34 / 6
Biały top koronkowy, w stanie idealnym. Od spodu ma wszyty krótko biały fragment materiału, wiec nie prześwituje. Bedzie dobra na XS, S ...
Biały top koronka
20.00 zł
S / 36 / 8
Koszula w stanie idealnym, z tylu suwak. Z metki 6 (34) ale bedzie tez dobra na 36. Cena do negocjacji + cena wysyłki.
Koszula czarno biała
40.00 zł
XS / 34 / 6
Koszula mgiełka w stanie idealnym, koraliki w nienaruszonym stanie. Z boku suwak, z tylu 2 guziczki. Rozmiar z metki 34, ale bedzie tez ...
Koszula mgiełka
45.00 zł
XS / 34 / 6
Leginsy czarne z metkami. W pasie rozciągliwa guma. Leginsy są klasyczne, bez żadnych dodatków. wymiary: długość: 91 cm szerokość (be...
Czarne nieużywane leginsy z metkami Mango Basics MNG
50.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny, mgielka z zabotem i gumka na dole. Dobra rowniez na 34, 38 i 40. Możliwa negocacja, wiecej informacji prywatnie.
Elegancka mgielka z zabotem, pudrowy roz, blyszczaca.
10.00 zł
S / 36 / 8
Bez wad, kolory troszke sprane - mniej intenswne niz wyszly na zdjeciu. Możliwa negocacja, wiecej informacji prywatnie.
Rozkloszowana spódnica w kwiaty
10.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny, brak wad. Możliwa negocacja, wiecej informacji prywatnie.
Szort w paski
10.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny, bez wad. Możliwa negocacja, wiecej informacji prywatnie.
Szorty w paski
10.00 zł
S / 36 / 8
Obcisla sukienka bez ramiaczek. ma silikonowe paski, zabezpieczające przed zsuwaniem sie. sa specjalne wkladki utrzymujące biust. Możliwa...
Obcisla mala czarna
35.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
nienoszona, stan idealny. elementy z ekoskory. dobre rowniez na 36 i 38 Możliwa negocacja, wiecej informacji prywatnie.
Czarna rozkloszowana sukienka HM
35.00 zł
XS / 34 / 6
Sweter z firmy mango, dobry na chlodne dni z rekawem 3/4. Uzywany, troche zmechacony. Możliwa negocacja, wiecej informacji prywatnie.
Sweter mango, rekawy 3/4
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Modny top do spodnicy czy szortow. Rozmiar 40 ale moze być jako oversize dla S i M. Brak wad. Możliwa negocacja, wiecej informacji prywat...
Oversize top, czarno-biały
10.00 zł
L / 40 / 12
H&M
Ma jedna drobna dziurke, niewidoczna pomiedzy plisami (zdjecie). Rozmiar 34 ale dobre bedzie tez nawet na duze 38 bo bluzeczka jest luzna.
Plisowana koszula H&M, mgiełka
20.00 zł
XS / 34 / 6
Kupiona tutaj na mnie za duża :( rozmiar s, stan idealny. Zapraszam do wymiany rownież! Wiecej inf/zjeść priv :) #modna #eleganckaspódnic...
Czarna elegancka spódniczka ołówkowa
30.00 zł
S / 36 / 8
w stanie idealnym szare szpilki rozmiar 5 (czyli 38) ale raczej duze wszelkie pytania-priv
szare nieuzywane szpilki wysokie modne seksowne platforma
30.00 zł
38
klasyczny ksztalt, czarno-czerwone okulary, noszone przez 1 wakacje kupione za granica na straganie w razie pytan-pisz! :) +cena wysylki
okulary czerwono-czarne ala ray ban
10.94 zł
mam na sprzedaz lub wymiane niedawno odnaleziona w stanie idealnym mala torebke marki reseved zakupiona dawno juz temu. wszystko widac na...
torebka mala bezowa na ramie elegancka modna
22.97 zł
jedna wada na obcasie pokazana na zdjeciu, mozna isc z tym do szewca, albo i nie bo malo to widac; pomimo tego, w super stanie. wysokosc-...
czarne obcasy lakierowane
13.29 zł
37
mialam je raz ale okazaly sie za male wiec w idealnym stanie. maja super podeszwe-dzieki czemu sie nie slizgaja, potrzebne wymiary-na zdj...
czarne wysokie eleganckie szpilki
35.43 zł
37
Podobne rzeczy
Jest mi nie potrzebna ze względu na to iż mam bardzo dużo kosmetyczek. Jest śliczna, prezentuje sie rewelacyjnie. Moge doslac inne zdjeci...
Kosmetyczka złota
38.00 zł
Nowy futerał na okulary marki I am.
Futerał na okulary
20.00 zł
Piękny wianek, kupiony tylko do zdjęć więc rzadko noszony, bez żadnych wad.
Wianek
25.00 zł
Mam do sprzedania case ze sklepu I am w idealnym stanie :) Nigdy nie był używany. Możliwy odbiór osobisty w Warszawie.
case obudowa iPhone 4/4S I am
3.00 zł
Ciemnozielony bardzo ciepły komin. #komin
komin
20.00 zł
Obudowa w kształcie kotka na iPhone 4 Faktura : guma #pink #obudowa #case #case4
Obudowa ( różowy kotek )
25.00 zł
Sprzedam raz ubrany szalik typu komin. Jest on skrecony i zszyty tak jak widac na zdjeciu. Jest gruby i bardzo ladnie sie prezentuje. Prz...
Jasno beżowy kremowy ecru szalik komin
10.00 zł
Nie wymieniam się, zdjęcia na twarzy wysyłam w prywatnych wiadomościach Okulary są w stanie idealnym, noszone 2 razy. Kolor ciemnofioleto...
Okulary przeciwsłoneczne lato
29.99 zł
wysyłka listem poleconym 5zl dl kokardki ok 14cm #kokardka #ozdobadowlosow #klamra #kokardadowłosów
kokarda ozdoba do włosów
10.00 zł
Okulary przeciwsłoneczne stan bardzo dobry + przesyłka 8zl
Okulary przeciwsłoneczne I am
10.00 zł
W idealnym stanie, nie noszone
Okulary przeciwsłoneczne I am
10.00 zł
#aviator #aviatory #okularyprzeciswłoneczne #okulary #okularylustra
Okulary przeciwsloneczne aviatory srebrny czarny nowe
20.00 zł
Okulary przeciwsłoneczne z brązowymi szkłami jaśniejącymi ku dołowi w złotej oprawce. Okulary są dość duże. W bardzo dobrym stanie. Odpow...
Okulary przeciwsłoneczne brąz+złoto
5.00 zł
Szal- komin w kolorze jasnej zieleni, z motywem ptaków. Uszyty z cienkiego materiału. Stan idealny.
Szal z wzorem ptaków
12.50 zł
WIelobarwny szal - komin z cienkiego materiału. Idealny na każdą porę roku. Jest w doskonałym stanie
Kolorowy szal komin
15.00 zł
Śliczny bladoróżowo-szary komplet - długi ciepły szalik z frędzlami i czapka/beret. #czapka #szalik #czapkazimowa #szalikzimowy #szary #b...
ciepły komplet czapka szalik
36.00 zł
Sprzedam okulary przeciwsłoneczne kupione w sklepie I am w cenie 89 zł. Okulary nie mają wad, są nowe. Okulary są duże, są ozdobione złot...
Nowe okulary przeciwsłoneczne marki I am
47.00 zł
Okulary kupione w Londynie, nie używane, stan idealny + 10 zł wysyłka
Okulary przeciwsłoneczne i am
17.10 zł
Nowe, nie noszone okulary marki I'AM, bez opakowania, w kolorze brązowo-karmelowym w delikatne wzorki imitujące koronkę. Bez filtrów. Bar...
Nowe okulary przeciwsłoneczne I'AM wzorek! eleganckie
13.50 zł
Posiadam nowa puderniczke ze sklepu i am polecam
puderniczka lusterka i am
40.00 zł
Beżowy portfel z jedną wadą - ma zepsute zapięcie widoczne na zdjęciu. Poza tym w stanie idealnym. + przesyłka.
Beżowy portfel :)
15.00 zł
prześliczna czapka w pudrowych kolorach
prześliczna pudrowa czapka
19.00 zł
Sprzedam uroczą chustę w kolorze różowym z motywem serc. Bardzo ładna.
Szalik, chusta, duża, marki I am
32.00 zł
nowa apaszka/chustka firmy I am piękny wzór wysyłka - list priorytetowy 7 zł mini paczka 9 zł list polecony priorytetowy 10 zł
nowa apaszka I am
10.00 zł

Vintedzianki szukały również


I am Inne akcesoria, Różowy Inne akcesoria, Inne akcesoria, I am, Złoty I am Inne akcesoria, Różowy I am Inne akcesoria, Złoty Inne akcesoria