Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która zwiększy Twój komfort korzystania z Vinted.
Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Nowy case Supreme na iPhona 6s Plus. Cena do negocjacji. #caseiphone6splus #iphonecase
Case Supreme iPhone 6s Plus
50.00 zł
*materiał wierzchni: płótno *wyściółka: materiał tekstylny *podeszwa: guma wulkanizowana *rozmiar 39 *długość wkładki: 25 cm W razie ja...
damskie trampki vans
250.00 zł
39
Nowa bluza sinsay bez metek. #sinsay #bluzasinsay
Bluza sinsay
40.00 zł
34 / 6 / XS
Niezniszczona bluza Adidas. Unisex. #bluzaadidas #adidas
Bluza Adidas
40.00 zł
38 / 10 / M
Niezniszczone, dżinsowe rurki. Rozmiar 36. Polecam :) #dżinsy #rurki
Dżinsowe rurki 36
25.00 zł
36 / 8 / S
Niezniszczone, dżinsowe rurki Denim Co. Rozmiar 36. #denimco
Dżinsy rurki Denim Co
30.00 zł
36 / 8 / S
Oryginalny i nowy case Stussy na iPhona 6s Plus. Cena do negocjacji. #iphone6spluscase #case
iPhone 6s Plus Stussy case
50.00 zł
Oryginalny, nieużywany case na iPhone 6s Plus. Cena do negocjacji. #iphone6spluscase #case #jordan
iPhone 6s Plus Jordan case
50.00 zł
Fajne, czarne spodnie rozmiar 34. Bardzo dobrze wyglądają, idealnie układają się na nogach. Polecam :)
Czarne spodnie 34
18.00 zł
34 / 6 / XS
Bardzo fajny t-shirt Reserved. Bluzka była mało noszona. Polecam :) #tshirt #tshirtdamski #reserved36 #reserved
T-shirt reserved S
15.00 zł
36 / 8 / S
Oversizowy t-shirt bershka. Bluzka była mało noszona. Polecam :)
T-shirt bershka M
15.00 zł
38 / 10 / M
Dżinsowe rurki, mało zniszczone, noszone kilka razy. #spodnie #dżinsy
Dżinsowe rurki 34
15.00 zł
34 / 6 / XS
H&M
Letnia sukienka H&M, bardzo fajna, nienoszona, stan idealny. Polecam :) #sukienka #hm
Sukienka H&M 34
40.00 zł
34 / 6 / XS
Sukienka atmosphere. Stan idealny, noszona tylko raz. Polecam :) #sukienka #atmosphere
Sukienka atmosphere 38
25.00 zł
38 / 10 / M
H&M
T-shirt z nadrukiem. Brak jakichkolwiek śladów użytkowania. Stan idealny. Polecam :) #tshirt #hm
T-shirt H&M
15.00 zł
34 / 6 / XS
T-shirt hollister rozmiar L. Stan bardzo dobry. Noszona kilka razy. Polecam! #tshirt #hollister
T-shirt Hollister L
20.00 zł
40 / 12 / L
H&M
Dżinsowe rurki H&M. Brak jakichkolwiek śladów użytkowania. Noszone 2 razy, niezniszczone. Fajny materiał. Bardzo fajnie się je nosi. Pole...
Dżinsowe rurki H&M
25.00 zł
34 / 6 / XS
Nie można jej już nigdzie kupić. #twenty #one #pilots #twentyonepilots #band #bandFlag #flag #flaga #top #tøp #rock #punk #music #zespoły...
Flaga twenty one pilots
350.00 zł
Urocza #obudowa5 na iPhone'a z motywem kotka. Żadnych wad. Nieużywana. Cena bez wysyłki!
czerwona obudowa iphone 5/s/se z uszkami gumowa
7.00 zł
Sprzedam! - Nowy lecz (bez metek) - Czarny - Ładnie sie prezentuje Zachecam do zakupu! ;) Wiecej zdj w wiadomosci prywatnej.
Sprzedam Guess
50.00 zł
♡ Stan - Nowe ♡ Możliwa wysyłka - 8 zł
Zestaw rozpychaczy, tunele, plugi, ślimak, biżuteria, piercing, czaszka, zebra
40.00 zł
Witam mam do sprzedania etui i szkło hartowane nowe, sprzedaje gdyż tel mi się zepsuł
Etui + szkło hartowane sony xperia m4 aqua
10.00 zł
Witam Mam do sprzedania dwa kołnierze każdy w cenie 10zł Rozmiar: - Sklep: - Stan: idealny, nie noszone Po więcej informacji proszę zg...
Dwa kołnierzyki do wyboru
10.00 zł
niebieskie szkla, wiecej info priv
okulary zerowki
22.00 zł
Etui z psem.
Okładka na huawei Y5.
8.99 zł
Mam do sprzedania pokrowiec w motywie lustra do telefonu samsung s4. Więcej info priv
pokrowiec / etui  w motywie lustra samsung s4
12.00 zł
Etui misia granatowe z brokatem.
Okładka na huwaei Y5
10.00 zł
Mam do sprzedania pokrowiec brokatowy do telefonu samsung s4. Więcej info na priv
Pokrowiec / etui  brokatowy samsung s4
17.00 zł
Etui z pandami.
Okładka na huawei Y5
8.99 zł
Etui szarego króliczka z różowa kokardka na uchu.
Okładka na huawei Y5
10.00 zł
Witam, case był noszony pare razy ale nje ma żadnych uszkodzeń jest on na iPhone 5/5s. Nie jest to oryginał z victori secret tylko z jaki...
Etui z stoiska z obudowami do telefonów
15.00 zł
Witam mam do sprzedania Cases na iPhone 6 10 zł sztuka
Cases iPhone 6
10.00 zł
Witam mam na sprzedaż duży wełniany karmelowy komin. Bardzo ciepły. Wymiary na płasko: szerokośc ok 51cm dł ok 46cm wysyłka po wcześn...
Duży wełniany karmelowy komin
30.00 zł
Witam mam na sprzedaż wełniany czarny komin. Bardzo ciepły. Wymiary na płasko; dł. ok 44cm szerokosc ok 2x36cm wysyłka po wcześniejsz...
Czarny wełniany komin
20.00 zł
Zwykły case z wycięciem na jabłuszko Apple. Stan idealny. + kw Nie wymieniam się!😊
Case etui obudowa iPhone 6 6s czarna gumowa
10.00 zł
Sprzedam różaniec misyjny. 5 kolorów oznacza 5 kontynentów
Różaniec misyjny
8.00 zł
Tylko odbiór osobisty na terenie Lublina
Portfel Stradivarius
15.00 zł
Przezroczysty pokrowiec na iPhone 6/6s/7 z białymi wzorkami . Używany , ale bez wad
Przezroczysty pokrowiec na telefon
15.00 zł
Gruby ręcznik plażowy skład 100% bawełny, bardzo wysoka jakość wykonania, grubo tkany. Rozmiar 140 cm x 100 cm
Duży recznik plażowy coca- cola
50.00 zł
Etui Starbucks na iPhona 6s, pasuje na 6
Etui iPhone 6/6s
15.00 zł
Czarne etui mega spoko laska
Czarne etui iPhone 6/6s
15.00 zł

Vintedzianki szukały również


Inne akcesoria, Czarny Supreme Inne akcesoria, Czarny Inne akcesoria, Czerwony Inne akcesoria, Supreme Inne akcesoria, Czerwony Supreme Inne akcesoria, Supreme