reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
H&M
Czarna krótka marynarka
Czarny grzybek marynarka xs
29.00 zł
34 / 6 / XS
Granatowa marynarka xs
Marynarka zara basic granat marine
45.00 zł
34 / 6 / XS
Nie prześwituje kolor fuksja
Sukienka tunika zwiewna S fuksja
19.00 zł
36 / 8 / S
Jasne jeansy Rozm 34
Jeansy stradivarius dziury xs
39.00 zł
34 / 6 / XS
Nowe czarne leginsy
Leginsy koronka
19.00 zł
36 / 8 / S
Kolorowa sukienka na lato
Sukienka kwiaty lato S
20.00 zł
36 / 8 / S
Sukienka lekka z gumka na biodra
Sukienka S chaber lato
19.00 zł
36 / 8 / S
Sukienkę kupiłam niedawno i była zjawiskiem na ślubie odsprzedaje.kupiona na Vinted za 350. Koszt w Szyjemy to 680 zł
Szyjemy sukienki xs wesele  tiul
300.00 zł
34 / 6 / XS
Wełniany małe wady przetarcia
Płaszczyk zielony Zara xs
30.00 zł
34 / 6 / XS
Do sukienki
Bolerko czarne S
7.00 zł
36 / 8 / S
Skórzane buciki rylko
Ryłko 36.5
60.00 zł
36
Maja platformę wiec wygodne
Szpilki chabrowe 37
69.00 zł
37
Sukienka założona raz jest bardzo dobrej jakości. Idealna do biura lub specjalne okazje
Sukienka czerwona 36, S Marks and spencer
199.00 zł
36 / 8 / S
Krem do twarzy użyty 2 razy niestety nie pasuje dla mojej skory. Zmniejsza widoczność porów.
Clinique pore refining
70.00 zł
Miętowa i fioletowa
kopertówka
20.00 zł
Fajna apaszka szal
apaszka szal
15.00 zł
Nic dodać nic ująć ciepłe getry
getry
10.00 zł
Uniwersalny
Fajne czerwone rurki stan bardzo dobry minus mała czarna kropka na nogawce pewnie do usunięcia
czerwone rurki xs 34 Stradivarius
27.00 zł
34 / 6 / XS
Fajna kolorowa spódnica z metki l ale ja nosze S i była Ok
Spodnica zara kolorowa S
30.00 zł
38 / 10 / M
Fajny sweterek w buziaczki Rozm S
Usta kiss sweterek
40.00 zł
36 / 8 / S
Fajna marynarka długa może służyć jako płaszcz
Marynarka płaszcz S
50.00 zł
34 / 6 / XS
Kolorowa koszula
Koszula krata S
25.00 zł
36 / 8 / S
Obcisła szara sukienka Długość 81 cm, szer od pachy do pachy 38 cm szer w talii 34 cm to najwęższe miejsce sukienka sie rozciąga
Zara sukienka obcisła S dzianina
40.00 zł
36 / 8 / S
Fajna sukienka do pracy
Monton xs
30.00 zł
34 / 6 / XS
Zawieszki do bransoletki.
Charmsy do bransoletki
10.00 zł
Naszyjnik z diamencikami
Naszyjnik
5.00 zł
Sprzedam ozdobę do włosów Stan idealny Cena do negocjacji Zapraszam na priv :) Możliwa wysyłka, zgodnie z cennikiem poczty polskiej #ozdo...
Piękna srebrna ozdoba do włosów na wesele
18.00 zł
Sprzedam lub zamienię srebrną bransoletkę dla kobiety lub mężczyzny. Możliwość wymiany.
Srebrna bransoletka damska lub męska
25.00 zł
W niektórych miejscach przerwany, ale mimo tego nadal prezentuje sie wyjątkowo.
Kolia naszyjnik z kryształkami
10.00 zł
Witam :) Mam do sprzedania naszyjnik, duże oczka. Kolor : złoty Długość samych oczek : ok 41 Możliwa wysyłka i odbiór osobisty :) Zapra...
Złoty naszyjnik, duży
8.00 zł
dlugosc: 29+5cm ,kolor czarny zamsz, nowe w folii, wykończenie srebrne. wysylka 3zl
czarny choker kokarda  naszyjnik
7.00 zł
Nowe kolczyki kokardy
Nowe kolczyki kokardy
19.90 zł
+6 zł list polecony ekonomiczny #tumblr
choker złote aplikacje
28.00 zł
Wszystko pokazane za zdjeciu :)
Złota przywieszka Matka Boska
80.00 zł
Wszystko pokazane za zdjeciu ;)
Złoty łańcuszek
120.00 zł
Nowy ! Bez metki próba 585 42 cm masa 0,93 g
Złoty łańcuszek
150.00 zł
Nowy ! Bez metki próba 585 42 cm masa 0,93 g
Złoty łańcuszek
150.00 zł
Nowe !!!
Bransoletki oryginalne
80.00 zł
Nowy czarny choker ze srebrna klamra
Czarny choker pasek z klamrą nowy
19.00 zł
Lancuszek i dwa serducha.Nowy. Kupiony okolo pol roku temu.
Lancuszek z zawieszka
10.00 zł
Przesliczna kolia z gwiazdek (gwiazki maja chropowata strukture),kupilam go rok temu na Gran Canarii ,tab bardzo mi sie spodobal za 30 eu...
Kolia
40.00 zł
Czarny choker, nowy, nieużywany zapinany na zatrzaski
Choker czarny skórzany z kółkiem metalowym
19.00 zł
Lanuszek z zawieszka- (bardzo duzo krotkich lancuszkow) ,zalozony raz ,stan idealny
Lancuszek z zawieszka
10.00 zł
Lancuszek z zawieszka ,zalozony moze 5 razy ,stan idealny
Lancuszek z zawieszka
10.00 zł
Sliczne liscie ,kupilam go jakies 4 ,5 miesiecy temu i niestety nie bylo okazji go zalozyc.Prezentuje sie slicznie. Nowy
Lancuszek liscie
30.00 zł
Lancuszek z zawieszka ,na zdjeciu wyszly jakies slady (pewnie cien)widac uszkodenie.W rzeczywistosci uszkodzenia nie ma. Uzywany moze 3 razy
Lancuszek z zawieszka
10.00 zł
Lancuszek z zawieszka,zalozony 2 razy
Lancuszek z zawieszka
10.00 zł
Celebrytka z krzyżykiem
Naszyjnik celebrytka stal chirurgiczna
40.00 zł

Vintedzianki szukały również


Biżuteria, Srebrny Biżuteria

 
reklama