PLOTECZKI NA DOWOLNE TEMATY

Chcesz pogadać a Twój wątek nie pasuje do żadnego działu? Trafiłaś w odpowiednie miejsce! :)

 

Jeśli potrzebujesz pomocy w sprawach związanych z funkcjonowaniem Internetu skorzystaj z podforum "Internetowa samopomoc"

Jeżeli szukasz bratniej duszy skorzystaj z podforum "Przyjaciółki poszukiwane".

Masz ochotę wziąć udział w jednej z naszych forumowych zabaw? Zajrzyj do podforum "Gry i zabawy".

Twoja wiadomość
Autor
Licznik wiadomości
Ostatni autor

Szukam piosenki pomocy! Dodaj do ulubionych

Piosenka leci w radiu w słowach ma coś alcatraz taka bardzo na Czasie i na pewno nie jest to ta p...

1

Są tu jakieś Krakusy? Dodaj do ulubionych

Cześć, Sama jestem Krakusem i szukam osób, które mimo, że są z Krakowa i mieszkają tu od zawsze,...

1

Orange - gdzie moje pieniądze? Dodaj do ulubionych

Wczoraj doładowałam konto za dyszkę, a dziś nie mam już 5 zł, mimo tego, że do nikogo nie dzwonił...

11

wynajem dylemat Dodaj do ulubionych

Wrr po raz pierwszy szukam mieszkania. Jest mi potrzebne niby od października ale teraz przed wak...

7

Wasze historie :3 Dodaj do ulubionych

Hej! Byłoby mi niezmiernie miło, gdyby na tym wątku każda z was zechciała opisać jakąś swoją hist...

20

Jestem szczęśliwa!! Dodaj do ulubionych

Dziewczyny muszę się pochwalić wam moim szczęściem :D właśnie odzyskałam kogoś dla mnie bardzo wa...

10

ósemka pomocy Dodaj do ulubionych

hej własnie wychodzi mi ósemka strasznie boli dziąsło :( co robić? ile to może boleć? pomocy bo m...

11

Pochwalcie sie! Dodaj do ulubionych

Jakie macie wykształcenie i pracujecie jako kto? Jest to zawód zgodny z Waszym wykształceniem c...

2

jej chłopak się żenił: co z tą Karoliną? Dodaj do ulubionych

Dziewczyny, jakiś czas temu był wątek o dziewczynie której facet jechał na dwa fronty, w końcu ta...

5

juz mam dosc szukania Dodaj do ulubionych

Szukam od godziny w ZARA online ''informacje o zamówieniu'' bo nie chciało mi się robić konta żeb...

1

Jeśli ktoś ma wątpliwości co się dzieje w polityce- to nie jest o wyborach Dodaj do ulubionych

Nie chcę nikogo namawiać do głosowania na żadną partię, podsyłam link jeśli ktoś ma ochotę wiedzi...

8

fajnie jest pomagac Dodaj do ulubionych

Co robicie dobrego bezinteresownie dla ludzi, zwierzat, swiata? Moze udzielacie sie gdzies charyt...

30

Zablokowana?! Dodaj do ulubionych

Dziewczyny wchodze na vintedzianke i jest. Napis blocked. Nie widac zadnych jej przedmiotow ani n...

1

Jestem oszustką? Dziewczyny znające prawo! Dodaj do ulubionych

Witam was, potrzebuję porady dziewczyn znających się na prawie lub mających kiedyś podobną sytuac...

38

Jak przeżyć za grosze Dodaj do ulubionych

Nie wiem czy temat w dobrym dziale, jeśli nie to proszę o przeniesienie :) Dziewczyny, wpadłam...

363

narkoza czy zniczulenie miejscowe Dodaj do ulubionych

Niedługo mam mieć operację na przepukline pachwinową i zastanawiam sie które znieczulenie wybrać ...

61

Śpicie? Dodaj do ulubionych

Co porabiacie? (f) Dziś spałam 12-18 i już mi się nie chce spać, chyba się pouczę (bandit)

38

Sprzedaż na Facebooku - grupy Dodaj do ulubionych

Witajcie, Czy znacie jakieś grupy na Facebooku, na których można sprzedawać ubrania? W jaki spo...

4

małe a drogie :D Dodaj do ulubionych

Organizuję imprezę 18-stkową w klubie. Zapraszam sporo osób i mam pewien problem. W sumie to moi ...

7

Gap ubrania Dodaj do ulubionych

jak z rozmiarówką? chcę zamówić top :)

2
na stronie: 20 50 100
reklama