brak zdjęcia

Dziewczyny, czy któraś z Was zamawiała coś ze sklepu Mango.com? Zamówiłam torbę i przyszło mi do płatności Dotpay, przez przypadek zamknęłam kartę i próbowałam odzyskać stronę z danymi do zapłaty- niestety na próżno smutny uśmiech Pisałam do nich maila czy mam zamówić jeszcze raz czy podadzą mi ID, które jest potrzebne do zapłaty na Dotpay, jednak jak dotąd nie dostałam odpowiedzi smutny uśmiech

Pomocy!!

brak zdjęcia

Ja zamawiałam, ale mam niezbyt miłe doświadczenia. Zamawiałam sukienkę na studniówkę, wszystko było ok, zapłaciłam i czekałam na przesyłkę. Po 2 (!) tygodniach napisali, że jednak nie ma już tych sukienek, czyli generalnie 2 tyg przetrzymali mi pieniądze a sukienkę musiałam na szybko uszyć ;/

brak zdjęcia

jak płacisz przez dotpay, to przecież przekierowuje cię na stronę banku, tak? Jak nie zrobiłaś przelewu ze swojego konta, to pieniędzy nie pobrało, a maile o realizacji zamówienia wysyłają się pewnie automatycznie. Może napisz całkiem, żeby anulowali zamówienie i złóż je w sklepie ponownie.

brak zdjęcia
Odpowiedz na wiadomość 16.03.2013 11:36, (podgląd)

Byłam tak zafascynowana tą sukienką, że nie przewidywałam opcji, że coś może pójść nie tak wielki uśmiech z resztą ja mam pecha, bo z ZARA online też miałam przeboje pokazuje język

brak zdjęcia

Nawet nie zdążyło mnie przekierować mruga Po prostu byłam na stronie już z danymi, na której wybiera się bank. Pisałam maile do Mango i Dotpay i cisza.

brak zdjęcia

no to szans, żeby pobrało Ci pieniądze nie ma wielki uśmiech Bo nawet nie wiedzieli skąd wielki uśmiech Ja bym złożyła zamówienie od nowa, a napisała po prostu o anulowanie, bo nie wiem czy jest opcja samemu je anulować - musiałabyś popatrzeć w opcjach konta na mango, ale chyba nie ma.

brak zdjęcia

jeśli nie logowałaś się na stronę banku to Ci nie ściągnie. Poza tym jeśli założyłaś konto to musi tam być zakłada moje zamówienia. I tam może być to zamówienie i wystarczy kliknąć "zapłać" czy jakoś tak uśmiech

brak zdjęcia

Jak wczoraj robiłam zakupy na Mango.com z tym, że płaciłam kartą kredytową i mam z tym sklepem małe problemy. W ogóle nie chciało mi zaakceptować karty, za każdym razem pojawiał się komunikat o tym, że operacja jest odrzucona aż tu nagle dostałam dwa maile, w których napisali, że realizują moje zamówienia. Niestety jest sobota, więc nawet nie ma jak się z nimi skontaktować :/

brak zdjęcia

Udało Ci się rozwiązać ten problem? Ja mam podobny tylko nie mogę zamówić kolejny raz przedmiotu który mnie interesuje bo dostępna była tylko jedna sztuka ;/

×
Czekaj...